خود زنی صهیونیست‌ها؛ شلیک نظامیان به یک خانواده صهیونیست
خود زنی صهیونیست‌ها؛ شلیک نظامیان به یک خانواده صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر یکشنبه از وقوع حادثه عجیب شلیک نظامیان این رژیم  به یک خانواده صهیونیست  در یک بزرگراه خبر دادند. وبگاه «عروتص شوع» به نقل از شبکه خبری «کان» گزارش داد که یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها روز شنبه به سوی خودروی یک خانواده صهیونیست در «بزرگراه […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی بعد از ظهر یکشنبه از وقوع حادثه عجیب شلیک نظامیان این رژیم  به یک خانواده صهیونیست  در یک بزرگراه خبر دادند.

وبگاه «عروتص شوع» به نقل از شبکه خبری «کان» گزارش داد که یک خودروی نظامی صهیونیست‌ها روز شنبه به سوی خودروی یک خانواده صهیونیست در «بزرگراه ۹۰» و در حالیکه از منطقه دره اردن به سمت جنوب فلسطین اشغالی حرکت می‌کرد، شلیک کرد. در این خودرو پنج کودک که یکی از آنها  دختری یک ساله و نیم بود، حضور داشتند.

رسانه‌های صهیونیست سعی کردند این حادثه را تصادفی وانمود کنند و مدعی شدند که نظامیان رژیم اسرائیل  به تصور اینکه  تله‌ای برای آن‌ها در مسیر کار گذاشته شده، به سمت این خودرو تیراندازی کردند. بزرگراه ۹۰، طولانی‌ترین جاده در فلسطین اشغالی با طول ۴۸۰ کیلومتر است.

 بنابر ادعای منابع خبری صهیونیست، در جریان این حادثه مادر این خانواده جراحات جزئی متحمل شد. گفته می‌شود بیم و نگرانی در بین پرسنل ارتش رژیم صهیونیستی شدت یافته است.

رسانه های عبری زبان بارها در خصوص افزایش موارد افسردگی، اعتیاد به مواد مخدر و الکل، آزار جنسی و فرار از خدمت نظامیان  صهیونیستی هشدار داده‌اند. اخیرا یک نظامی صهیونیست که از مشکلات روحی رنج می‌برد  خود را آتش زد.

انتهای پیام/ص