خبر خوش معاون وزیربرای صنعت آذربایجان‌شرقی
خبر خوش معاون وزیربرای صنعت آذربایجان‌شرقی

[ad_1] معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که سفر ریاست جمهوری علاوه بر مباحث مربوط به نشست‌های بین مسئولان و فعالان اقتصادی مصوبات خوبی نیز داشته است، گفت: در حوزه تامین مالی، تسهیلات خوبی از طریق بانک ها برای واحدهای تولیدی استان مورد نظر قرار دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی […]

[ad_1]


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که سفر ریاست جمهوری علاوه بر مباحث مربوط به نشست‌های بین مسئولان و فعالان اقتصادی مصوبات خوبی نیز داشته است، گفت: در حوزه تامین مالی، تسهیلات خوبی از طریق بانک ها برای واحدهای تولیدی استان مورد نظر قرار دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی رسولیان شامگاه امروز در حاشیه ستاد ارتباطات مردمی که در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان راه اندازی شده است، اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم این است که مسئولان به صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی ادامه داد: مسئولان با بررسی مسایل و مشکلات صاحبان کسب و کارها در حد توان با اختیاراتی که دارند از ابزارهای قانونی برای حل مشکلات استفاده می کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تا جایی که امکان قانونی وجود داشته باشد قطعا وظیفه داریم در چارچوب این اختیارات حداکثر مساعدت را در مسائل مربوط به تامین مالی، تامین مواد اولیه، در حوزه معادن و همچنین در زمینه تامین زمین داشته باشیم.

وی با بیان این که امروز حداقل ۱۲۰ نفر با درخواست های متعدد به ما مراجعه کرده اند، افزود: بخشی از موارد مطرح شده مربوط به موضوع هایی است که در حیطه اختیارات ما نیست و باید به ستادهای قانونی مانند ستاد تسهیل، ستاد حمایت قضایی و یا کمیته های مربوطه در سطح ملی منعکس شود تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و مشکلات را حل کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: یکی از مهمترین فواید راه اندازی ستاد ارتباطات مردمی این است که مردم می توانند موضوع ها و درخواست های خود را بدون واسطه مطرح کنند چرا که در چنین موقعیت هایی مشکلات مردم به خوبی درک شده و گزارش ها واقعیتی تر می شود و این موضوع در تصمیم گیری ها بسیار موثر است.

رسولیان با بیان این که سفر ریاست جمهوری علاوه بر مباحث مربوط به نشست های بین مسئولان و فعالان اقتصادی مصوبات خوبی نیز داشته است، اظهار کرد: در حوزه تامین مالی تسهیلات خوبی از طریق بانک ها برای واحدهای تولیدی استان مصوب شده که فردا این خبر خوش اعلام می شود.

وی افزود: برای تامین زیرساخت های صنعت استان به ویژه تامین انرژی برق که یکی از مشکلات جدی در صنعت استان است در برخی از شهرک ها تامین مالی مناسبی انجام شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که امیدارویم سفر ریاست جمهوری نتایج خوبی برای آذربایجان شرقی داشته باشد، ادامه داد: دولت برای تامین زیرساخت ها و توسعه شهرک های صنعتی اعتبارات دولتی خوبی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/م


[ad_2]