حمل و نقل چوب درخت در خداافرین ممنوع شد
حمل و نقل چوب درخت در خداافرین ممنوع شد

رییس دادگستری شهرستان خداآفرین : قطع و حمل هرگونه درخت اعم از مثمر وغیرمثمر تا اطلاع ثانوی ممنوع است . به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، پرویز پوراحمد روز جمعه افزود: ممنوعیت قطع درختان املاک و باغات شخصی تا زمان ابلاغ دستورالعمل سازمان جهادکشاورزی استان ادامه خواهد داشت. وی با اعلام اینکه جلسه […]

رییس دادگستری شهرستان خداآفرین : قطع و حمل هرگونه درخت اعم از مثمر وغیرمثمر تا اطلاع ثانوی ممنوع است .

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، پرویز پوراحمد روز جمعه افزود: ممنوعیت قطع درختان املاک و باغات شخصی تا زمان ابلاغ دستورالعمل سازمان جهادکشاورزی استان ادامه خواهد داشت.
وی با اعلام اینکه جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان خداآفرین با موضوع قطع و فروش درختان جنگلهای ارسباران تشکیل شد، گفت: دستگاه های مرتبط باید در جهت جلوگیری از قطع درختان جنگلی بعنوان میراث طبیعی ارسباران اهتمام جدی داشته باشند.
پوراحمد ادامه داد: تشکیل گروه مشترک گشت ویژه ادارات ذیربط جهت کنترل قطع و فروش و حمل درختان درحوزه خداآفرین و اطلاع رسانی و گزارش این موضوع توسط شوراها و دهیاران از مصوبات این جلسه بود.
خداآفرین در شمال آذربایجان شرقی در منطقه ارسباران واقع است.
قطع درختان ارسباران در روزهای گذشته موجب واکنش نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و ورود دستگاه قضایی به موضوع شد.