به گزارش قلم پرس، علی جهانگیری در چهارمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی، با تاکید بر رعایت اصل شفافیت در تولید کالا و ارایه خدمات، افزود: در زمان کنونی چشم تیزبین جامعه و مصرف کننده، مقررات و حقوق مربوط به خود را رصد می کند.
وی با بیان اینکه رعایت حقوق مستقیم و غیرمستقیم مصرف کننده ضامن بقای واحد تولیدی و خدماتی در جامعه است، اظهار داشت: برای اینکه واحد تولیدی و خدماتی بتواند ادامه فعالیت کرده و مشتری خود را از دست ندهد باید به صورت شفاف مشخصات کالای تولیدی و خدمات خود را به مصرف کننده ارایه دهد.
جهانگیری ادامه داد: همچنین واحدهای تولیدی و خدماتی باید علاوه بر رعایت حقوق مستقیم و غیرمستقیم مصرف کننده به ارزش های مشتری نیز ارزش دهند.
در این جشنواره از ۴۹ واحد تولیدی و خدماتی حامی حقوق مصرف کننده تجلیل شد.