حل مشکلات ۲۴۵ واحد تولیدی آذربایجان‌شرقی با ورود دستگاه قضایی
حل مشکلات ۲۴۵ واحد تولیدی آذربایجان‌شرقی با ورود دستگاه قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از حل مشکلات 245 واحد تولیدی و صنعتی با ورود دستگاه قضایی استان در سال 1401 خبر داد.

به گزارش قلم پرس، موسی خلیل‌الهی امروز در نشست شورای قضایی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، از زحمات اعضای شورای قضایی استان در طول سال تشکر کرد و با اشاره به اغتشاشات سه ماهه سوم سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: دشمنان با جریان سازی که از یک پشتوانه چندین ساله برخوردار بود و اصل نظام را نشانه رفته بودند و دنبال تجزیه ایران بودند، نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی اقدامات سازمان زندان های استان در تعامل با دادگستری استان و ایجاد اشتغال برای مددجویان را موفق اعلام کرد و از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به جهت اجرای قانون حدنگار (کاداستر) تشکر نمود.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از اعضای شورای قضایی استان در خصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تشکر کرد و گفت: از آغاز سال ۱۴۰۱ تا امروز، مشکلات مالی، مالیاتی، کارگری و بیمه ای تعداد ۲۴۵ واحد تولیدی و صنعتی با ورود دستگاه قضایی استان حل شده است.

خلیل الهی با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۶۰۰ پرونده موضوع ماده ۴۷۷ آیین دادرسی کیفری بررسی شده است، افزود: همواره دنبال افزایش رضایت مندی مردم از دستگاه قضایی هستیم.

وی بر لزوم استقرار نهاد داوری در راستای حل و فصل اختلافات مردم تأکید کرد و از تأمین نیروی قضایی و اداری دادگستری استان در سال جدید خبر داد.

در این جلسه ضمن اینکه گزارش عملکرد اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سال جاری توسط مدیران کل آن تشریح گردید، مشکلات و نارسایی های پزشکی قانونی استان با ارائه راهکارهای مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/