حضور شهرداری تبریز در کربلای معلی، حساب‌شده و مطلوب است
حضور شهرداری تبریز در کربلای معلی، حساب‌شده و مطلوب است
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی، با ارزیابی مثبت از خدمات موکب جنت‌الحسین شهرداری تبریز، گفت: حضور شهرداری تبریز در کربلای معلی، با برنامه‌ریزی، حساب‌شده و مغتنم است.

به گزارش قلم پرس، علی حق‌بیگی، در بازدید از موکب جنت‌الحسین شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: امروز در جمع موکب‌های خدوم آذربایجان‌شرقی حاضر شدیم تا ضمن ارزیابی وضعیت، از خادمان و متولیان عزیز این موکب‌ها قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه آذربایحان شرقی، با احساس مسئولیت و انگیزه قوی پا به عرصه خدمت‌رسانی در اربعین حسینی، گذاشته‌است، تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۵ موکب از استان‌ ما در عراق فعال است که از این تعداد ٣ موکب با برنامه‌های فرهنگی و ۴٢ موکب با برنامه‌های خدماتی در خدمت زائران اربعین حسینی است.

حق‌بیگی با مساعد ارزیابی‌ کردن فعالیت‌های موکب جنت‌الحسین شهرداری تبریز، اظهار داشت: شهرداری تبریز با مجموعه‌ای از طرح‌های فرهنگی و خدماتی در کربلای معلی حضور یافته که برنامه‌های این موکب، با استقبال زائران مواجه است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در آذربایجان شرقی، همچنین بر همفکری و هم‌افزایی میان موکب‌ها تاکید کرد و گفت: مستندسازی برنامه‌ها و تبادل تجربه‌ها و راهکارها، می‌تواند هماهنگی و سطح کمی و کیفی موکب‌ها را در سال‌های آتی ارتقا بخشد.

حسینی از دبیرخانه ستاد اربعین استانداری آذربایجان شرقی نیز در این بازدید حضور داشت.