حذف امیدهای تراکتور در ضربات پنالتی/ شاگردان حیدر سربلند بودند
حذف امیدهای تراکتور در ضربات پنالتی/ شاگردان حیدر سربلند بودند

تیم امید تراکتور در ضربات پنالتی نتیجه را به حفاری خوزستان واگذار کرد و از رسیدن به فینال مسابقات بازماند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، دیدار دو تیم امید حفاری خوزستان و امید تراکتور در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر امیدهای کشور، امروز (سه شنبه ۱۶ فروردین)، ساعت ۲۰:۱۰ در اهواز برگزار شد. […]



تیم امید تراکتور در ضربات پنالتی نتیجه را به حفاری خوزستان واگذار کرد و از رسیدن به فینال مسابقات بازماند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، دیدار دو تیم امید حفاری خوزستان و امید تراکتور در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر امیدهای کشور، امروز (سه شنبه ۱۶ فروردین)، ساعت ۲۰:۱۰ در اهواز برگزار شد.

این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر صفر به نفع حفاری خوزستان به پایان رسید و باتوجه به پیروزی یک بر صفر تراکتور در دیدار رفت، وقت‌های اضافی برای تعیین برنده بازی در نظر گرفته شد. 

تراکتور با دو گل مهدی نجفی و امیر ابراهیم‌زاده در وقت اضافی اول، از حریفش پیش افتاد، اما حفاری در وقت اضافی دوم با به ثمر رساندن دو گل، بازی را به تساوی کشاند تا ضربات پنالتی تیم صعود کننده را مشخص کند.

گردان حیدر جعفری موفق به گل کردن تنها یک پنالتی شدند و در سوی دیگر، حفاری با به گل کردن سه پنالتی، جواز حضور در فینال مسابقات را پیدا کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷