جنبش تحریم اسرائیل خواستار افزایش فشار اقتصادی بر صهیونیست‌ها شد
جنبش تحریم اسرائیل خواستار افزایش فشار اقتصادی بر صهیونیست‌ها شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» خواستار افزایش فشارهای اقتصادی علیه این رژیم شده است. بمباران رژیم صهیونیستی در غزه از چهارشنبه شدت گرفته و جنگنده‌های این رژیم مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت، ساختمان پلیس و برخی مناطق […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» خواستار افزایش فشارهای اقتصادی علیه این رژیم شده است.

بمباران رژیم صهیونیستی در غزه از چهارشنبه شدت گرفته و جنگنده‌های این رژیم مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت، ساختمان پلیس و برخی مناطق مسکونی را بمباران کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده از زمان آغاز این عملیات در روز دوشنبه دست‌کم ۸۴ نفر از جمله ۱۷ کودک به شهادت رسیده‌اند. نزدیک به ۵۰۰ نفر هم بر اثر این حملات زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده از روز دوشنبه نزدیک به ۱۵۰۰ راکت از غزه به سمت مواضع مختلف این رژیم شلیک شده و دست‌کم هفت صهیونیست کشته شده‌اند.

 

در حال تکمیل…