جمع آوری خودروهای فرسوده، لایروبی انهار، ترمیم پیاده روها وچاله زدایی معابر
جمع آوری خودروهای فرسوده، لایروبی انهار، ترمیم پیاده روها وچاله زدایی معابر

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این مطلب گفت:خودروهای فرسوده ای که برای مدت طولانی در سطح معابر اصلی و فرعی سطح حوزه منطقه رهاسازی شده و بلاتکلیف مانده اند از سوی معاونت خدمات شهری منطقه جمع آوری شدند. وی با بیان اینکه این اقدام در راستای رفع مشکلات سد معبر صورت می […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور با اعلام این مطلب گفت:خودروهای فرسوده ای که برای مدت طولانی در سطح معابر اصلی و فرعی سطح حوزه منطقه رهاسازی شده و بلاتکلیف مانده اند از سوی معاونت خدمات شهری منطقه جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای رفع مشکلات سد معبر صورت می گیرد، اظهار داشت: ابتدا اخطاریه‌ برای جمع آوری خودرو اسقاطی به مالکان صادر می شود و در صورت عدم توجه مالک، شهرداری بر اساس مجوزهای قانونی نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ‌ اقدام می‌کند.

وی همچنین از عملیات پاکسازی و لایروبی انهار و آبروهای سطح منطقه به صورت روزانه و مستمر خبر داد و گفت:

در راستای ترویج بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری ها و همچنین برای جلوگیری از سرریز شدن آبهای ناشی از بارندگی، شستشوی و لایروبی مداوم انهار و همچنین آبروهای سطح  منطقه ۳ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار دارد که در این راستا طی روز گذشته آبروها و انهار خیابانهای معراج و ابوذر شستشو ولایروبی شدند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز  همچنین به اجرای عملیات کف سازی و مرمت پیاده رو در خیابان صائب با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری اشاره کرد و افزود: به منظور بهبود عبور و مرور و تسهیل تردد شهروندان از معابر شهری، از سوی حوزه خدمات شهری منطقه ۳ ، عملیات کف سازی  و ترمیم پیاده رو در خیابان صائب با قطعات کف پوش بتنی ، اجرا شد.

یعقوب غیور با بیان اینکه لکه گیری آسفالت و چاله زدایی معابر اصلی و فرعی از دیگر اقداماتی است که معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ به صورت مستمر انجام می دهد ، تصریح کرد: در این راستا و در تداوم عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر، و جهت رفاه حال شهروندان ، از سوی معاونت خدمات شهری واجرائی شهرداری منطقه سه  تبریز خیایان ۱۷ شهریور مورد چاله زدایی و لکه گیری آسفالت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه و در راستای رفع موانع عبوری وسایل نقلیه شهری ، عملیات لکه گیری معابر از سوی حوزه خدمات شهری واجرائی منطقه طبق برنامه ریزی انجام می گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ در ادامه از رفت و روب معابر اصلی سطح منطقه به صورت مکانیزه خبر داد و با اشاره به اینکه نظافت شهری به عنوان یکی از مهمترین وظایف حوزه خدمات است، اظهار داشت: تمامی معابر اصلی سطح منطقه به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات صنعتی رفت و روب می شوند.