جراحت ۲۱۳ مسافر در حادثه برخورد دو قطار مترو در کوالالامپور
جراحت ۲۱۳ مسافر در حادثه برخورد دو قطار مترو در کوالالامپور

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر حمل و نقل مالزی از تحقیقات در مورد برخورد دو قطار مترو در «کوالالامپور» پایتخت مالزی در دوشنبه شب که منجر به مصدومیت ۲۱۳ نفر شد، خبر داد  به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» «وی کاسیونگ» وزیر حمل و نقل مالزی گفت که در جریان این سانحه ۱۶۶ […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر حمل و نقل مالزی از تحقیقات در مورد برخورد دو قطار مترو در «کوالالامپور» پایتخت مالزی در دوشنبه شب که منجر به مصدومیت ۲۱۳ نفر شد، خبر داد 

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» «وی کاسیونگ» وزیر حمل و نقل مالزی گفت که در جریان این سانحه ۱۶۶ مسافر دچار جراحت جزئی شدند  و حال  ۴۷ نفر دیگر وخیم است و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

حدود ساعت ۸:۳۳ شب به وقت محلی، دو قطار مترو در یک ایستگاه زیرزمینی نزدیک ایستگاه «کی ال سی سی» باهم برخورد کردند. یکی از این قطارها خالی و دیگری ۲۳۲ مسافر حمل می کرد. فیلم‌های گرفته شده از این سانحه از سقوط شیشه های شکسته شده و مسافران پریشان حال که برخی خون آلود بودند، حکایت دارد.

 

وزیر حمل و نقل مالزی گفته که از بروز این سانحه ناراحت است. وی افزود که یک کمیته تحقیق ویژه دروزارت حمل و نقل تشکیل شده تا گزارش فنی را در مورد این حادثه بررسی کند.

«محی‌الدین یاسین» نخست وزیر مالزی نیز در واکنش به این سانحه خواستار تحقیق در این زمینه شده و گفته است که باید بلافاصله اقدامات سختگیرانه انجام شود. رسانه‌ها تاکنون به علت دقیق بروز این سانحه ریلی اشاره‌ای نکرده‌اند.

انتهای پیام/