تیراندازی در مشروب‌فروشی آمریکا، سه کشته بر جا گذاشت
تیراندازی در مشروب‌فروشی آمریکا، سه کشته بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد و امروز یکشنبه در نتیجه تیراندازی در شهر کوچک یانگزتاون با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ایالت اوهایو، چند نفر کشته و زخمی شدند. شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» در خبری به نقل از مسئولان اداره پلیس شهر یانگزتاون این کشور، از وقوع یک […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد و امروز یکشنبه در نتیجه تیراندازی در شهر کوچک یانگزتاون با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ایالت اوهایو، چند نفر کشته و زخمی شدند.

شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» در خبری به نقل از مسئولان اداره پلیس شهر یانگزتاون این کشور، از وقوع یک تیراندازی مرگبار در این شهر خبر داد.

به گفته ستوان «روترفورد» یکی از مقام‌های ارشد این اداره، بامداد امروز یکشنبه به وقت محلی یانگزتاون در نتیجه تیراندازی در یک مغازه فروش مشروبات الکلی، سه نفر کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

این مقام پلیس شهر کوچک یانگزتاون در ایالت اوهایو خبر داد، ساعت دو بامداد گزارشی درباره وقوع تیراندازی به دست اداره پلیس رسید و نیروهای پلیس به منطقه اعزام شدند.

پلیس آمریکا به هویت عامل یا عوامل این تیراندازی، انگیزه احتمالی این حمله مسلحانه و هویت قربانیان اشاره‌ای نکرد و  به گفتن این جمله بسنده کرد که افراد زخمی به بیمارستان «سنت الیزابت» منتقل شده‌اند.

مقام‌های پلیس آمریکایی اعلام کردند که تحقیقات درباره تیراندازی در شهر یانگزتاون ادامه دارد.

انتهای پیام/م