توزیع ۲۶ تن آسفالت در پنج مسیر جنوب غرب تبریز
توزیع ۲۶ تن آسفالت در پنج مسیر جنوب غرب تبریز

[ad_1] شهردار منطقه ۷ تبریز از توزیع ۲۶ تن آسفالت در پنج مسیر جنوب غرب تبریز طی هفته جاری توسط اکیپ های معاونت خدمات شهری این منطقه خبر داد. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر در راستای اجرای طرح نگهداشت شهری در سطح جنوب […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۷ تبریز از توزیع ۲۶ تن آسفالت در پنج مسیر جنوب غرب تبریز طی هفته جاری توسط اکیپ های معاونت خدمات شهری این منطقه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر در راستای اجرای طرح نگهداشت شهری در سطح جنوب غرب تبریز در دست اقدام است و طی هفته جاری بالغ بر ۲۶ تن آسفالت در پنج مسیر توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه طی هفته جاری اکیپ های خدمات شهری و اجرایی منطقه نسبت به زیرسازی، آسفالت ریزی و ترمیم و اصلاح آسفالت معابر اقدام کرده اند، اظهار کرد: عملیات آسفالت ریزی به صورت اساسی و ترمیم و لکه گیری در سطح منطقه در دست اجرا بوده و بر اساس اولویت این عملیات پیگیری می شود.
شهردار منطقه ۷ تبریز آسفالت توزیع شده را در مسیرهای خیابان های رسالت تا لاله، سربالایی لاله به سمت مجتمع های صفا، جاده آذرشهر تا میدان تره بار، رواسان، خیابان قوام و خیابان لاله عنوان کرد که توسط کارگاه امانی خدمات شهری و اجرایی این منطقه انجام شده است.

[ad_2]