توزیع ۱۲۰ تن آسفالت در کوی حقیقت میدان کاه
توزیع ۱۲۰ تن آسفالت در کوی حقیقت میدان کاه

[ad_1] شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی کوی حقیقت میدان کاه خبر داد. به گزارش قلم پرس، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور جلب رضایت شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر، از سوی حوزه عمران منطقه ۱۰ […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی کوی حقیقت میدان کاه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور جلب رضایت شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر، از سوی حوزه عمران منطقه ۱۰ عملیات لکه‌گیری و ساماندهی محل‌های حفاری کوی حقیقت میدان کاه انجام شده و مشکلات بوجود آمده بعد از حفاری مرتفع شد.
وی میزان تناژ مصرفی آسفالت برای اجرای این عملیات را ۱۲۰ تن اعلام و اظهار کرد: با توجه به اینکه کوی مذکور از وضعیت نامناسبی برخوردار بود، در راستای خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان و اجرای طرح خدمات محله‌ای، همه نقاط نیازمند این کوی لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی شد.
شهردار منطقه ۱۰ یادآور شد: اجرای عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر طی گزارش‌های واصله از سوی شهروندان و بازدید میدانی کارشناسان حوزه، شناسایی و بر حسب میزان تردد در آن اولویت‌بندی و انجام می‌شود.

[ad_2]