توزیع پنج هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ در ۷۰ روز
توزیع پنج هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ در ۷۰ روز

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع پنج هزار تن آسفالت در سطح معابر و شریان‌های اصلی منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان به ویژه ساکنان غرب و شمالغرب تبریز همچنین تأمین امنیت جانی و مالی آنها، […]



شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع پنج هزار تن آسفالت در سطح معابر و شریان‌های اصلی منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان به ویژه ساکنان غرب و شمالغرب تبریز همچنین تأمین امنیت جانی و مالی آنها، این عملیات در دستور کار اکیپ‌های چندگانه آسفالت منطقه قرار گرفته است.
وی افزود: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر اصلی و پرتردد به ویژه جاده‌های ترانزیتی و کوی‌های صنعتی و شریان‌های اصلی از جمله پروژه سه راهی فرودگاه و جاده صنعت قراملک و … در قالب آسفالت‌ریزی اساسی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه و در قالب لکه‌گیری و ترمیم آسفالت توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اجرا شده و این عملیات تداوم خواهد داشت.
انیسه با تأکید بر توزیع متوازن خدمات گفت: این عملیات طی گزارش های واصله از سوی شهروندان و یا بازدید کارشناسان حوزه، شناسایی و بر حسب درجه‌بندی و میزان تردد در آنها اولویت‌بندی و اجرا می‌شود.