توانمندسازی دانش‌آموزان با غنی سازی اوقات فراغت در طرح "خانه من"
توانمندسازی دانش‌آموزان با غنی سازی اوقات فراغت در طرح "خانه من"

توانمندسازی دانش‌آموزان با غنی سازی اوقات فراغت در طرح “خانه من” شهردار منطقه ۴ از هدف گذاری این منطقه برای بسترسازی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس دولتی سطح حوزه خبر داد. به گزارش قلم پرس،، هادی مقدم‌زاده در نشستی گرم و صمیمی با مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز به اهمیت و […]




توانمندسازی دانش‌آموزان با غنی سازی اوقات فراغت در طرح “خانه من”

شهردار منطقه ۴ از هدف گذاری این منطقه برای بسترسازی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس دولتی سطح حوزه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، هادی مقدم‌زاده در نشستی گرم و صمیمی با مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز به اهمیت و نقش موثر آموزش و پروش در توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در افزایش توانمندی فرزندان شهرمان تاثیر مثبتی دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا، بر اساس سیاست های مدیریت شهری با اجرای طرح خانه من تلاش داریم بستر لازم برای این مهم فراهم شود.

شهردار منطقه ۴ اظهار کرد: بهره گیری هدفمند از اوقات فراغت بدون شک در توانمندسازی دانش‌آموزان تاثیر مثبتی دارد.

مقدم زاده طرح “خانه من” را گامی برای به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه دانش آموزان دانست و افزود: مطالعه یکی از مهمترین عوامل افزایش سواد بوده و می تواند در شکوفایی استعداد ها نقش آفرینی کند.

میرکلام سیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات حمایتی شهرداری تبریز، تصریح کرد: تغییر نگرش مدیریت شهری تبریز و حمایت های بی شائبه از این نهاد علمی ارزشمند است.

او آسیب های اجتماعی را یکی از موضوعات مهم دانست و افزود: با هم افزایی بین بخشی می توانیم این معضلات را رفع کنیم.