تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان اهر فراهم شده است
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان اهر فراهم شده است
فرماندار شهرستان اهر گفت: عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات همه تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرو روستا فراهم کرده و فرمانداری و عوامل اجرایی مدتها است با برنامه ریزی و کار شبانه روزی تلاش دارند در کمال بی طرفی مجری یک انتخابات سالم و قانونمند باشند و هرمسئول و اداره ای که در این خصوص تخلف کند بدون اغماض برخورد می شود.

به گزارش قلم پرس، رسول خدابخش در جلسه کمیته مجازی ستاد ستاد پیشگیری از جرم دادگستری اهر بر ضرورت همراهی اصحاب رسانه در زمینه سازی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان اهر این پتانسیل به جهت  وجود خبرنگاران باتجربه موثر بوده یک قابلیت برای شهرستان محسوب می شود.

وی گفت اصحاب رسانه برخواسته از بتن مردم بوده و در انتقال خواسته ها و انتظارات مردم  به مسئولان و پیگیری مطالبات مردمی نقش موثر دارند  و در این راستا از عزیزان اصحاب قلم و رسانه انتظار می رود با حمایت از دست اندرکاران امر انتخابات  و فراهم کردن تمهیدات لازم در فضای مجازی، زمینه را برای یک حماسه حضور حداکثری فراهم کنند.

این مقام ارشد اجرایی شهرستان تاکید کرد: عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات همه تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرو روستا فراهم کرده و فرمانداری و عوامل اجرایی مدتها است با برنامه ریزی و کار شبانه روزی تلاش دارند در کمال بی طرفی مجری یک انتخابات سالم و قانونمند باشند و هرمسئول و اداره ای که در این خصوص تخلف کند بدون اغماض برخورد می شود.

خدابخش افزود: تاکنون صلاحیت ۷۳ نفر از کاندیداهای شورای شهر اهر تائید شده و سه نفر تأیید شدگان نیز انصراف خود را اعلام کرده اند.

این مقام مسئول ضرورت روشنگری در انتخابات برای انتخاب آگاهانه تاکید کرد و افزود: رسانه ها می توانند در تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای نقش موثر ایفا کنند.

وی  این نشست صمیمی را یک اتفاق مثبت برای هم اندیشی و تبادل نظرات برای پیشرفت و توسعه منطقه موثر برشمرد و بر ضرورت تداوم اینگونه جلسات در بهره مندی از نظرات مختلف تاکید کرد.

انتهای پیام/