تمدید بلند مدت قرارداد پاکو خمز نشانگر اهداف بالای باشگاه برای فصول آینده است
تمدید بلند مدت قرارداد پاکو خمز نشانگر اهداف بالای باشگاه برای فصول آینده است
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تراکتور در سال ۱۴۰۲ با سرلوحه قراردادن اصل «ثبات» در مسیر ترسیم شده حرکت خواهد کرد و تمدید بلند مدت قرارداد پاکو خمز و ریکاردو آلوز و چند بازیکن دیگر نشانگر اهداف بالای باشگاه برای فصول آینده است.

به گزارش قلم پرس، «هوشنگ نصیرزاده» پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۲ صادر کرد که در متن آن آمده است:

«نوروز باستانی؛ رشته پیوند نسل‌های گذشته و حال است که از فرا رسیدن فصل رویش، شادابی و شکوه جلوه خداوند، خبر می‌دهد. اینجانب با استعانت از آفریدگار، سال ۱۴۰۲ و آغاز فصل بهار را خدمت مردم خطه آذربایجان، به ویژه هواداران خونگرم و پرشور تراکتور تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان سلامتی، تندرستی و شادکامی را آرزومندم.

برنامه رساندن تراکتور به جایگاه واقعی‌اش در سال ۱۴۰۱ کلید خورد و خوشبختانه با روی کار آمدن مربیان با دانش بین المللی و دور هم جمع شدن بازیکنان باکیفیت داخلی و خارجی، تا حدود زیادی در مسیر تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده حرکت کرده‌ایم. اکنون تراکتور در داخل مستطیل سبز و روی سکوها یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های آسیاست و تسخیر رتبه صدر آمار و ارقام بهترین‌های فوتبال ایران نشانگر قدرت بالای تیم از نظر فنی است.

بسیار خرسندم که فوتبال دوستان برای تماشای بازی‌های جذاب و زیبای تراکتور لحظه شماری می‌کنند و هواداران‌مان فارغ از نتیجه، از فوتبال زیبای تیم محبوبشان لذت می‌برند و درصورت بروز هر گونه مشکل، بار دیگر شعار «عیبی یوخ» از سوی پرشورها در استادیوم‌ها طنین‌انداز می‌شود.

تراکتور در سال ۱۴۰۲ نیز با سرلوحه قراردادن اصل «ثبات» در مسیر ترسیم شده حرکت خواهد کرد و تمدید بلند مدت قرارداد پاکو خمز و بازیکنان دیگر نشانگر اهداف بالای باشگاه برای فصول آینده بوده و امید است در سال جدید بیش از پیش دل مردم آذربایجان که بر گردن ایران عزیزمان حق دارند را شاد کرده و تراکتور به عنوان عامل اصلی نشاط شادابی و طراوت جامعه، خنده را به خانه‌ها هدیه دهد.