تمام توان منطقه آزاد ارس را برای حمایت از سرمایه گذاران به کار می گیریم
تمام توان منطقه آزاد ارس را برای حمایت از سرمایه گذاران به کار می گیریم

تمام توان منطقه آزاد ارس را برای حمایت از سرمایه گذاران به کار می گیریم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در راستای توسعه و رونق اقتصادی ارس باید تمام توان مجموعه سازمان را برای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران و حمایت از آنان به کار گیریم.  به گزارش روابط […]


تمام توان منطقه آزاد ارس را برای حمایت از سرمایه گذاران به کار می گیریم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در راستای توسعه و رونق اقتصادی ارس باید تمام توان مجموعه سازمان را برای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران و حمایت از آنان به کار گیریم. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مجید کیانی در حاشیه بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری محدوده نوردوز و در نشست با اعضای هیات مدیره و برخی از سرمایه‌گذاران این مرکز اظهار داشت: نسبت به پروژه‌های سرمایه گذاری در نقاط صفر مرزی نگاه ماموریتی داریم. برای رونق اقتصادی ارس باید تمام توان سازمان را جهت رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران و حمایت از آنان به کار گیریم تا مشکلات سرمایه‌گذاران به حداقل برسد. 

وی با بیان اینکه عملگرایی پاشنه آشیل جذب و حفظ سرمایه‌گذاران است، خاطرنشان کرد: توسعه همه‌جانبه و متوازن ارس نیازمند همفکری و هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی این منطقه در زون‌های مختلف آن است. در روند سرمایه‌گذاری تمامی ارگان‌های ذیربط باید نگاه حمایتی داشته باشند چراکه مهم‌ترین اصل برای جذب سرمایه‌گذار ایجاد امنیت روانی است و سرمایه‌گذار باید اطمینان داشته باشد که منافع او، مردم منطقه و اهداف توسعه اقتصادی کشور و منطقه آزاد ارس را تامین خواهد کرد.

در این دیدار به مباحث گمرکی و راهکارهای افزایش هماهنگی‌ها در مرز پرداخت شد و مجید کیانی با تعدادی از سرمایه‌گذاران جهت رفع موانع و تسهیل امور به گفت‌وگو نشست.