تماس تلفنی فرماندهان ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی
تماس تلفنی فرماندهان ارتش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با افزایش حجم تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه طی روزهای اخیر، فرماندهان ارتش‌های آمریکا و این رژیم با هم تلفنی صحبت کردند. ستاد مشترک ارتش آمریکا با صدور بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی «مارک میلی» با «آویو کوخاوی» فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. به […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با افزایش حجم تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه طی روزهای اخیر، فرماندهان ارتش‌های آمریکا و این رژیم با هم تلفنی صحبت کردند.

ستاد مشترک ارتش آمریکا با صدور بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی «مارک میلی» با «آویو کوخاوی» فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این ستاد، میلی و کوخاوی وضعیت امنیتی کنونی که در رژیم صهیونیستی و بر اثر درگیری‌ها با گروه‌های مقاومت در نوار غزه برقرار است را بررسی کردند.

جزئیات بیشتری از محتوای این تماس تلفنی، رسانه‌ای نشده است.

پیش از این نیز، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفت‌وگو کرده بود.

کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای در این باره گفت: «بایدن حملات راکتی حماس و دیگر گروه‌های تروریستی به اورشلیم (قدس اشغالی) و تل‌آویو را محکوم کرد. او حمایت تزلزل‌ناپذیر خود از امنیت اسرائیل و حق آن برای دفاع از خود را اعلام کرد». (جزئیات بیشتر)

پس از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس اشغالی و حمله به نمازگزاران، تنش‌ها در فلسطین اشغالی شده یافته است. فلسطینی‌ها از هفته گذشته نسبت به رای دادگاه رژیم اسرائیل مبنی بر اخراج خانواده‌های فلسطینی از محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس در میان حملات نیروهای صهیونیستی اعتراض کردند.

بعد از حملات بی‌رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، ارتش این رژیم از شلیک شدن بیش از یک‌هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی دو روز اخیر خبر داد.

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند تاکنون حداقل پنج صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شدند.

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد. 

انتهای پیام/