تلفن هواگو اعلام وضعیت جوی و پیش بینی آب و هوا
تلفن هواگو اعلام وضعیت جوی و پیش بینی آب و هوا

مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: هموطنان می توانند با تلفن گویای (۱۳۴) هواگو از اعلام وضعیت جوی و پیش بینی آب و هوا مطلع شوند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، افشین ابراهیمی هواشناسی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سفرهای نوروزی و نیاز به آگاهی از وضعیت جوی، می توانید از طریق […]



مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: هموطنان می توانند با تلفن گویای (۱۳۴) هواگو از اعلام وضعیت جوی و پیش بینی آب و هوا مطلع شوند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، افشین ابراهیمی هواشناسی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سفرهای نوروزی و نیاز به آگاهی از وضعیت جوی، می توانید از طریق وب سایت، سامانه هواگو، شبکه های اجتماعی، تماس با مرکز پیش بینی، از وضعیت جوی استان مطلع شوید.

وی با اشاره به سامانه تلفن گویای ۱۳۴( هواگو) گفت: هم استانی ها و مسافران با شماره گیری ۱۳۴ از طریق تلفن همراه یا تلفن ثابت، به راحتی می‌توانند وضعیت آب و هوای فعلی، پیش بینی وضعیت آب و هوای کلی استان و شهرستان های استان را دریافت کنند.

مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: وب سایت اداره کل به آدرس www.eamo.ir ، شماره تماس ۳۳۳۳۹۳۲۰، کانال اطلاع رسانی وضعیت جوی در پیام رسان بله به آدرس eamoirimo@راههای ارتباط با هواشناسی استان آذربایجان شرقی است.

پایان پیام/