تلاش مدیران استانی و شهری برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار
تلاش مدیران استانی و شهری برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار

[ad_1] فرماندار تبریز توسعه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مناطق کم برخوردار را از اولویت های مدیران استانی و شهری تبریز عنوان کرد. به گزارش قلم پرس، علی جعفری آذر در دیدار مردمی با مردم با اهالی جنوب غرب تبریز با حضور متفکر آزاد نماینده مجلس، شهردار تبریز، شهردار منطقه ۷ و مدیران منطقه اظهار کرد: تلاش […]

[ad_1]

فرماندار تبریز توسعه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مناطق کم برخوردار را از اولویت های مدیران استانی و شهری تبریز عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس، علی جعفری آذر در دیدار مردمی با مردم با اهالی جنوب غرب تبریز با حضور متفکر آزاد نماینده مجلس، شهردار تبریز، شهردار منطقه ۷ و مدیران منطقه اظهار کرد: تلاش همه مدیران استانی و شهری تبریز بر توسعه خدمات و بهبود کیفیت زندگی مردم در مناطق کم برخوردار است و در این راستا فرصت های ملاقات و ارتباط مستقیم با مدیران در روزهای مختلف در مصلی و مساجد مناطق وجود دارد.
وی ارتقای کیفیت زندگی و ارائه خدمات به صورت عادلانه در همه مناطق شهری تبریز جزو اهداف مدیران و حقوق شهروندی اهالی تمامی مناطق تبریز دانست و افزود: یکی از اقداماتی که با حمایت دولت اتفاق افتاد خریداری ۷۰ دستگاه اتوبوس شهری است که طی روزهای آتی وارد تبریز خواهد شد.
جعفری آذر با اشاره به اینکه تعداد ناوگان اتوبوسرانی پاسخگوی جمعیت تبریز نبوده و مدت زمان مسافرت های درون شهری با مسافرت های برون شهری برابری می کند، گفت: با افزوده شدن ناوگان اتوبوسرانی پیش بینی می شود ترافیک های شهری و کاهش سرعت انتظار شهروندان را به همراه داشته باشد.
فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه موضوع حاشیه نشینی در تبریز به معنای واقعی وجود ندارد و تنها در این مناطق توسعه عمرانی با سرعت کمی پیش رفته است، گفت: با تشکیل قرارگاهی با حضور همه مدیران دستگاه های مختلف اجرایی و استانی و شهری نسبت به پیشبرد اهداف مدیریت بحران، مدیریت پدافند غیرعامل و توسعه شهری اقدام خواهد شد.

[ad_2]