تقویت شهرداری جلفا برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان
تقویت شهرداری جلفا برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان

تقویت شهرداری جلفا برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ارس در دیدار با شهردار جلفا بر تقویت شهرداری جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،مجید کیانی در دیدار شهردار و رئیس شورای شهر جلفا با تاکید بر اینکه شهرداری جلفا باید از اعتبارات استانی بهره‌مند […]


تقویت شهرداری جلفا برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ارس در دیدار با شهردار جلفا بر تقویت شهرداری جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،مجید کیانی در دیدار شهردار و رئیس شورای شهر جلفا با تاکید بر اینکه شهرداری جلفا باید از اعتبارات استانی بهره‌مند شود، اظهار داشت: اعتبارات دولتی این شهرداری نباید قطع می‌شد و لازم است مکاتبات احیاء این مبالغ انجام و بودجه‌ی دریافتی برای شهر هزینه شود.

وی خواهان امکان بررسی مسیر موقت برای عبور خودروهای سنگین به‌جای تردد از خیابان حضرت امام جلفا شد و تصریح کرد: جدا از اینکه عبور این خودروها به آسفالت مسیر آسیب می‌زند و هزینه‌ی مجدد برای ترمیم آن با وجود ادامه‌ی تردد خودروهای سنگین هدررفت بیت‌المال را درپی دارد، امنیت شهروندان نیز به مخاطره می‌افتد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه اگر اهداف تحقق یابد سایر نهادها و مردم نیز از آن بهره می‌برند، خاطرنشان کرد: حمایت از شهرداری جلفا در بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان و انجام پروژه‌های عمرانی را لازم می‌دانیم اما باید مطابق ماده ۶۵ شهرداری نیز هماهنگ با ما و در راستای تحقق اهداف حرکت کند.

وی متذکر شد: شهرداری جلفا باید به‌فکر ایجاد منابع درآمدی پایدار برای خود باشد و در این راستا سازمان منطقه آزاد ارس نیز از ظرفیت‌های قانونی‌اش برای تسهیل دستیابی به این هدف استفاده می‌کند.

کیانی در پایان با اشاره به اینکه شهرداری جلفا نباید خود را جدا از سازمان منطقه آزاد ارس بداند، ابراز داشت: برآنیم تا شهرداری شود و امورات خدماتی را با نظارت سازمان منطقه آزاد ارس پیش ببرد. 

در این دیدار رئیس شورای شهر و شهردار جلفا با ارائه گزارشی از عملکرد ۵ ماهه‌ی اخیر، میزان بودجه و محل‌های تحقق آن، به تشریح انتظارات‌شان از سازمان منطقه آزاد ارس پرداختند و مجید کیانی به‌منظور افزایش رفاه شهروندان دستورات مقتضی را صادر کرد.