تعویض و نوسازی لوله‌های شبکه آب خام در زیرگذر ‌طالقانی و حکیم نظامی
تعویض و نوسازی لوله‌های شبکه آب خام در زیرگذر ‌طالقانی و حکیم نظامی

همکاران بخش تاسیسات واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز، لوله‌های فلزی پوسیده شبکه آب خام فضای سبز در زیرگذر ‌طالقانی و حکیم نظامی را برای جلوگیری از هدر رفت آب جمع‌آوری کرده و با نصب لوله‌های پلاستیکی مخصوص انتقال آب نوسازی کردند. به گزارش قلم پرس، لوله‌های فلزی پوسیده شبکه آب […]



همکاران بخش تاسیسات واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز، لوله‌های فلزی پوسیده شبکه آب خام فضای سبز در زیرگذر ‌طالقانی و حکیم نظامی را برای جلوگیری از هدر رفت آب جمع‌آوری کرده و با نصب لوله‌های پلاستیکی مخصوص انتقال آب نوسازی کردند.

به گزارش قلم پرس، لوله‌های فلزی پوسیده شبکه آب خام فضای سبز در زیرگذر ‌طالقانی و حکیم نظامی توسط کارکنان بخش تاسیسات واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه تعویض و نوسازی شد.
در این عملیات لوله‌های فلزی پوسیده، برای جلوگیری از هدر رفت آب از قسمت‌های پوسیده و همچنین جهت جلوگیری از تصادفات احتمالی در مواقعی که آب از بخش‌های پوسیده لوله‌ها به مسیر سواره رو پاشیده می‌شود، جمع‌آوری شد.
سپس به جای لوله‌های فلزی پوسیده، لوله‌های پلاستیکی مخصوص انتقال آب، در این دو زیرگذر نصب شده و به شبکه آب خام فضای سبز شهری مجدداً وصل شد.