تصویب توافق تسلیحاتی ۷۳۵ میلیون دلاری بایدن با رژیم صهیونیستی
تصویب توافق تسلیحاتی ۷۳۵ میلیون دلاری بایدن با رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از تصویب توافق تسلیحاتی بین دولت آمریکا با رژیم غاصب صهیونیستی خبر دادند. روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نوشت که کنگره آمریکا در ماه مه در جریان این توافق تسلیحاتی قرار گرفته بود. آمریکا اصلی‌ترین تامین کننده سلاح و تجهیزات  نظامی رژیم غاصب صهیونیستی است.  این در […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از تصویب توافق تسلیحاتی بین دولت آمریکا با رژیم غاصب صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نوشت که کنگره آمریکا در ماه مه در جریان این توافق تسلیحاتی قرار گرفته بود. آمریکا اصلی‌ترین تامین کننده سلاح و تجهیزات  نظامی رژیم غاصب صهیونیستی است. 

این در حالی است که سناتور دموکرات ایالت «ورمونت» در آمریکا  شنبه خواستار توقف درگیری بین نظامیان غاصب صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین و توقف حمایت‌های ایلات متحده از رژیم صهیونیستی شد.

«برنی سندرز» در توییتی نوشت: «ویرانی در غزه غیر منطقی است. ما باید بر آتش بس فوری اصرار کنیم. کشتار فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها باید پایان یابد. همچنین باید به چهار میلیارد دلار کمک نظامی سالیانه به اسرائیل نگاه دقیقی داشته باشیم. نقض حقوق بشر در فلسطین با حمایت آمریکا غیر قانونی است.»

سندرز به تازگی در یادداشتی در روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» ضمن انتقاد از رویکرد دولت «جو بایدن» در قبال تنش‌های قدس اشغالی و حمایت از صهیونیست‌ها تأکید کرد که دولت بایدن باید دفاع از و توجیه اقدامات رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

واشنگتن پست به جزئیات بیشتری از مقاد این توافقنامه نظامی اشاره‌ای نکرده است. پنتاگون در راستای ارسال تجهیزات نظامی پیشرفته به این رژیم چندی قبل شماری دیگری جنگنده نسل پنجم «اف-۳۵» برای تجهیز نیروی هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی ارسال کرد.

 انتهای پیام/