تسریع در روند اجرایی بزرگراه سراب- بستان آباد
تسریع در روند اجرایی بزرگراه سراب- بستان آباد
نماینده سراب در مجلس ایجاد ام آر آی در بیمارستان سراب، افزایش تعداد رشته‌های دانشگاهی و ایجاد بخش مراقبت‌های ویژه کودکان را از جمله انتطارات و مطالبات مردم از حوزه سلامت شهرستان اعلام کرد.

به گزارش قلم پرس، یوسف داودی در نشست مشترک با سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی سراب و اعضای هئیت رئیسه اظهار داشت: حوزه سلامت و بهداشت از گستردگی بسیاری برخوردار است و حجم خدمات اراده داده شده در این بخش قابل مقایسه با بخش‌های دیگر نیست.

وی تاکید کرد: همه انسان‌ها از تولد تا لحظه مرگ با بخش‌های مختلف حوزه سلامت سرو کار دارند و ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم در این بخش احساس می‌شود.

نماینده مردم سراب، ایجاد دانشکده علوم پزشکی سراب را بستر مناسبی برای ارتقا و افزایش کمی و کیفی خدمات حوزه سلامت عنوان کرد و یادآورشد: لازم است تا مسئولان دانشکده علوم پزشکی سراب با بهره‌گیری از کار گروه‌های تخصصی و نظرهای کارشناسان این حوزه نقشه راه برای حوزه سلامت شهرستان ترسیم کنند.

داودی ایجاد ام آر آی در بیمارستان سراب، افزایش تعداد رشته‌های دانشگاهی، به روزرسانی تجهیزات پزشکی، ایجاد مرکز شیمی درمانی، ایجاد بخش مراقبت‌های ویژه کودکان را از جمله انتطارات و مطالبات مردم از حوزه سلامت شهرستان اعلام کرد و بر آمادگی خود برای کمک و هم افزایی در جهت حصول این مطالبات تاکید کرد.

نماینده سراب با بیان اینکه اخبار مسرت بخشی در زمینه تخصیص اعتبار برای تسریع در روند اجرایی بزرگراه سراب- بستان آباد دارد، تصریح کرد: با مساعی و دستور نوبخت اعتبار خوبی برای بخش راه شهرستان تخصیص یافت و بهره‌برداری از این بزرگراه می‌تواند بار سنگینی از دوش بخش سلامت شهرستان بردارد که همه ساله شاهد تصادفات چشمگیری در این جاده هستیم.

 در ادامه نشست مشترک، اکبرنادی سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب گزارشی از سیمای شهرستان سراب در حوزه سلامت ارائه داد.