ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در معابر و محلات سطح حوزه
ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در معابر و محلات سطح حوزه

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر و محلات سطح حوزه در راستای رفع چاله‌های معابر خبر داد. به گزارش قلم پرس، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های شهروندان، تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه شهری و با هدف حذف ناهمواری‌های معابر، عملیات […]



شهردار منطقه ۱۰ تبریز از عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر و محلات سطح حوزه در راستای رفع چاله‌های معابر خبر داد.

به گزارش قلم پرس، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های شهروندان، تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه شهری و با هدف حذف ناهمواری‌های معابر، عملیات لکه گیری و چاله زدایی آسفالت در چند مسیر سطح حوزه که از معابر پرتردد حوزه شهرداری منطقه ۱۰ به شمار می آید، در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در همین راستا عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در خیابان شکلی، سرخاب و کوی قطران شهرک ارم با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان انجام شد.
زارعی با بیان اینکه اکیپ‌های عمرانی این منطقه با تلاش‌های مضاعف خود در پی رفع مشکلات آسفالت معابر و مسیرهای سطح حوزه هستند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود به منظور رفاه شهروندان، کار لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر و مسیرها در برنامه زمان‌بندی و با نیازسنجی دقیق انجام شود.