تردد خودرو از دو پل روگذر میدان شهید فهمیده
تردد خودرو از دو پل روگذر میدان شهید فهمیده
شهردار تبریز از تردد وسایط نقلیه از پل روگذر اتوبان پاسداران به کوی ولیعصر از امروز 18 دی خبر داد و گفت: روگذر شمالی میدان شهید فهمیده که دسترسی از شهرک باغمیشه به اتوبان پاسداران را میسر می ‌کند، به علت برودت هوا و بارش نزولات آسمانی آماده تردد نبوده و پس از مساعد شدن شرایط جوی و اتمام عملیات آسفالت ریزی آن آماده تردد و حرکت خودروها می‌شود.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: روگذرهای شمالی و جنوبی میدان شهید فهمیده راه دسترسی شهروندان از شهرک باغمیشه به اتوبان پاسداران و اتوبان پاسداران به خیابان ولیعصر(عج) را تسهیل کرده و از میزان ترافیک میدان شهید فهمیده کاهش می‌دهد.

شهردار تبریز با بیان اینکه این پروژه تا اوایل سال جاری به مدت ۲۲ ماه غیرفعال بوده، اظهار کرد: هم اکنون این پروژه پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی دارد که حاصل شش ماه عملیات اجرایی مداوم است.

وی اضافه کرد: ۲۳ خرداد سال جاری روزشمار عملیات اجرایی پل‌های روگذر میدان شهید فهمیده نصب شده و ۱۸ دی به عنوان روز بهره‌برداری از این پروژه اعلام شده بود

هوشیار افزود: پل روگذر جنوبی میدان شهید فهمیده به طول ۳۵۰ متر دارای سه پایه میانی و دو کوله به عرض ۶.۲۰ متر در دو لاین خروجی از کوی ولیعصر به سمت اتوبان پاسداران است که به نام شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده است.

وی  همچنین ابراز کرد: پل روگذر شمالی میدان شهید فهمیده نیز به طول ۳۷۵ متر و عرض ۶.۲۰ دارای چهار پایه میانی و دو کوله خروجی از سمت باغمیشه به سمت اتوبان پاسداران و میدان آذربایجان طراحی شده و به نام مزین خلبان شهید علی‌رضا حنیفه‌زاد نام‌گذاری شده است.

شهردار تبریز افزود: برای اجرای این ۲ پل روگذر در میدان شهید فهمیده، یک‌هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از  ۲ پروژه امیدواریم شاهد کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در میدان شهید فهمیده باشیم.

انتهای پیام/