تراکتور به دنبال تکرار برد برابر پرسپولیس
تراکتور به دنبال تکرار برد برابر پرسپولیس

[ad_1] تیم تراکتور به دنبال تکرار برد دور رفت خود برابر پرسپولیس است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم پرسپولیس است. تراکتوری ها با آمدن پاکو خمز متحول شده و از یک تیم میانه جدولی به تیمی مدعی […]

[ad_1]


تیم تراکتور به دنبال تکرار برد دور رفت خود برابر پرسپولیس است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم پرسپولیس است.

تراکتوری ها با آمدن پاکو خمز متحول شده و از یک تیم میانه جدولی به تیمی مدعی تغییر یافته و روند صعود شاگردان این مربی اسپانیایی می تواند با پیروزی برابر پرسپولیس تداوم یابد.

سرخپوشان تبریزی در ۷ بازی قبلی خود شکستی نداشته و حالا تنها ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

بازی رفت دو تیم در تهران با برتری یک بر صفر تیم تراکتور به اتمام رسیده بود و حالا تراکتور به دنبال تکرار برد دور رفت خود است تا هر ۶ امتیاز ممکن را از پرسپولیس کسب کرده باشد.

سید وحید کاظمی دیدار دو تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر را سوت می‌زند. همچنین حسین ظهیری، علی اکبر نوری و مهرداد خسروی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

بهرام مهرپیما نیز به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است.

شایان ذکر است، دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر، روز یکشنبه – ۱۴ اسفند – ساعت ۱۶ در تبریز برگزار می‌شود.


[ad_2]