تداوم بی‌وقفه طرح ضربتی نگهداشت شهری در حوزه منطقه ۱۰
تداوم بی‌وقفه طرح ضربتی نگهداشت شهری در حوزه منطقه ۱۰

طرح نگهداشت شهری در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با سرعت و جدیت تمام توسط عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری منطقه استمرار دارد. به گزارش قلم پرس، حسن گنجی شهردار منطقه ۱۰ در تشریح این خبر گفت: با هدف تامین رفاه و بهداشت محیط شهری، زیباسازی و حذف آلودگی های بصری و مهیا کردن محیطی […]



طرح نگهداشت شهری در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با سرعت و جدیت تمام توسط عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری منطقه استمرار دارد.

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی شهردار منطقه ۱۰ در تشریح این خبر گفت: با هدف تامین رفاه و بهداشت محیط شهری، زیباسازی و حذف آلودگی های بصری و مهیا کردن محیطی پاک، سالم، شاد و با نشاط برای شهروندان سطح حوزه طرح ضربتی نگهداشت شهری توسط تلاشگران حوزه خدمات شهری منطقه ۱۰ به صورت مستمر در تداوم است که در اجرای این طرح تلاش داریم با تجهیز و استفاده حداکثری از امکانات شاهد ارایه بهینه خدمات به همشهریان باشیم.
وی با تأکید بر اهمیت توزیع متوازن خدمات، در توضیح فعالیت‌های در حال انجام این طرح، تصریح کرد: رفت و روب اساسی محلات و تنظیف کلی معابر، رسیدگی به آب‌روها با انجام شستشو و لایروبی، کاترزنی و لکه‌گیری معابر، رفع سد معبر مغازه و خودرویی و جمع‌آوری بساط فروشی، حذف تابلوهای زائد و رفع موانع فیزیکی و … از جمله فعالیت‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری به شمار می‌آید.
شهردار منطقه ۱۰ در ادامه توضیحات خود تعویض جداول شکسته، مرمت آب‌روها، شستشو و رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و تابلوهای ترافیکی، رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی و … را از سایر فعالیت‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری اعلام کرد و افزود: این طرح بر اساس آیتم‌های برنامه‌ریزی شده تا ۲۲ اردیبهشت سال جاری در همه معابر و محلات سطح منطقه ادامه خواهد یافت.
گنجی یادآور شد: به دلیل گستردگی حوزه خدمات شهری، همراهی و مشارکت شهروندان در حفظ، نگهداری و پاکیزگی شهر بی شک باعث دلگرمی خادمان مردم در اجرای هرچه بهتر و بیشتر فعالیت‌های خدماتی خواهد بود.