تداوم اجرای عملیات سنگفرش خیابان آبیاری
تداوم اجرای عملیات سنگفرش خیابان آبیاری

[ad_1] شهردار منطقه ۸ از تداوم اجرای عملیات سنگفرش در خیابان آبیاری خبر داد. به گزارش قلم پرس، رضا جانفشان نوبری با اعلام این مطلب گفت: به منظور توسعه معابر پیاده راهی در محدوده مرکزی شهر، از هفته های گذشته معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، عملیات تخریب آسفالت و جدول‌کاری در خیابان آبیاری […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۸ از تداوم اجرای عملیات سنگفرش در خیابان آبیاری خبر داد.

به گزارش قلم پرس، رضا جانفشان نوبری با اعلام این مطلب گفت: به منظور توسعه معابر پیاده راهی در محدوده مرکزی شهر، از هفته های گذشته معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، عملیات تخریب آسفالت و جدول‌کاری در خیابان آبیاری را اجرایی کرده و عملیات سنگفرش پیاده روها نیز در حال اجرا است.
وی ادامه داد: پروژه ساماندهی خیابان آبیاری شامل سنگفرش مسیر، تعریض پیاده روها، نصب مبلمان شهری و سیستم روشنایی همگون با بافت تاریخی مسیر است که بر این اساس سنگفرش پیاده‌رو های مسیر با کفپوش های قالبی رنگی آغاز شده و تلاش می کنیم تا در حداقل زمان ممکن این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
شهردار منطقه ۸ تبریز به سیاست های پیاده محور سازی منطقه تاریخی فرهنگی شهر اشاره و بر تداوم توسعه زیرساخت های شهر پیاده محور و آرام سازی معابر در هسته مرکزی شهر تاکید کرد.

[ad_2]