تخصیص بیش از یک سوم بودجه سازمان منطقه آزاد ارس به جاده جلفا – مرند
تخصیص بیش از یک سوم بودجه سازمان منطقه آزاد ارس به جاده جلفا – مرند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تمامی امکانات زیرساختی در حوزه جاده ای و حمل و نقلی برای سفر ایمن مسافران به ارس مهیا شده است. به گزارش قلم پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در رزمایش مشترک طرح زمستانی ارس […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تمامی امکانات زیرساختی در حوزه جاده ای و حمل و نقلی برای سفر ایمن مسافران به ارس مهیا شده است.
به گزارش قلم پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در رزمایش مشترک طرح زمستانی ارس و شهرستان جلفا گفت: ایجاد زیرساخت های جاده ای و توجه به ایجاد امنیت جاده ای یکی از اولویت های کاری پیش روی ارس در این سه سال بوده بطوری که بیش از یک سوم بودجه این سازمان به جاده جلفا – مرند تخصیص یافته است.
عرب باغی افزود : با توجه به وجود مواهب الهی گردشگری و حضور مسافران و سرمایه گذاران در فصل های مختلف سال در ارس، از این رو با توجه به ترافیک در محور مواصلاتی و کوهستانی بودن منطقه تمهیدات لازم در این زمینه پیش بینی و تجهیز شده است.
وی ادامه داد : ایجاد امنیت و آرامش سفر برای مسافران و گردشگران این منطقه نیازمند همدلی و همراهی همه دستگاههای اجرائی ، امدادی و خدماتی است و باید در تمامی زمینه ها آمادگی لازم برای کنترل ترافیک و بحران در منطقه وجود داشته باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این مراسم با اشاره به اجرای طرح ترافیکی زمستانی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا گفت: اجرای طرح مشترک زمستانی با همکاری کلیه عوامل علاوه بر ایجاد اتحاد در بین ادارات، سبب کاهش حوادث رانندگی است و نوید می‌دهد که نظم بیشتری برقرار و خسارات کمتری را شاهد باشیم.
وی در پایان با تاکید به اینکه در مواقع بحران، ۳ عامل آمادگی، پیشگیری و مقابله نقش مهمی دارند، گفت: برگزاری مانورهای مانند این و نشست‌های مشترک میان دستگاه‌ها، تاثیر بسزایی در آمادگی، پیشگیری و مقابله در مواقع بحرانی دارند.
گفتنی است طرح زمستانه منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، با مشارکت پلیس، اورژانس، سازمان راهداری و دیگر دستگاه های مسئول، همزمان با برگزاری رزمایشی در محل ایستگاه ستاد آتش نشانی و ایمنی شهید عبدالهی منطقه آزاد ارس کلید خورد.