تحویل اولین واحدهای مسکن ملی آذربایجان‌شرقی، دربستان‌آباد
تحویل اولین واحدهای مسکن ملی آذربایجان‌شرقی، دربستان‌آباد

[ad_1] رئیس راه و شهرسازی بستان‌آباد گفت ؛ برای اولین بار در استان آذربایجان‌شرقی، واحدهای آماده مسکن ملی در شهرستان تحویل داده شد. مسعود خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگاران در بستان‌آباد اظهار کرد: با حضور سهرابی، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعداد هشت قطعه زمین در شهرک ولیعصر بستان‌آباد برای طرح نهضت […]

[ad_1]


رئیس راه و شهرسازی بستان‌آباد گفت ؛ برای اولین بار در استان آذربایجان‌شرقی، واحدهای آماده مسکن ملی در شهرستان تحویل داده شد.

مسعود خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگاران در بستان‌آباد اظهار کرد: با حضور سهرابی، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعداد هشت قطعه زمین در شهرک ولیعصر بستان‌آباد برای طرح نهضت ملی مسکن در قالب گروه‌های چهار نفره در مجموع برای ۳۲ نفر در نظر گرفته شده بود که با تخصیص وام ۳۰۰ میلیون تومان برای هر واحد و مابقی به عنوان مبلغ آورده خود مالکان، تعداد ۱۶ واحد تکمیل و به عنوان اولین واحدهای تکمیل شده استان آذربایجان‌شرقی تحویل متقاضیان شد.

دوهزارمین واحد مسکن محرومان آذربایجان‌شرقی در روستای الخلج بستان‌آباد تحویل داده شد.

همچنین پروژه زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی معابر روستای قزلجه بستان‌آباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و پروژه برق‌رسانی به روستای نارین‌آباد و بهسازی شبکه برق ۹ روستای دیگر این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/س


[ad_2]