تحقق مدیریت شیشه‌ای شهرداری تبریز با ریل‌گذاری سامانه شفافیت
تحقق مدیریت شیشه‌ای شهرداری تبریز با ریل‌گذاری سامانه شفافیت
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز با تاکید بر اهمیت افزایش رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری، گفت: شفاف‌سازی همه ابعاد عملکرد شهرداری تبریز با ریل‌گذاری سامانه جامع شفافیت محقق می‌شود.

به گزارش قلم پرس، ولی صداقتی در حاشیه جلسه امروز خود با مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری و مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به دستورالعمل اجرایی سامانه شفافیت، اظهار کرد: تسریع روند اجرای مدیریت شیشه‌ای شهرداری تبریز با همکاری بین‌بخشی معاونت برنامه‌ریزی وارد فاز عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: با تعریف شرح وظایف جدید و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه سامانه شفافیت برای کارشناسان تعیین شده از سوی مناطق ۱۰گانه و سازمان‌های شهرداری تبریز، بارگذاری تمامی اطلاعات عملکرد شهرداری تبریز در این سامانه تسریع و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

صداقتی عنوان کرد: با هدف تقویت زیرساخت‌های عملی سامانه شفافیت، کارشناسان تعیین شده پس از تایید صلاحیت از سوی اداره‌کل حراست شهرداری تبریز و پس از تحویل کاربری و رمز عبور نسبت به بارگذاری همه اطلاعات عملکردی مناطق و سازمان‌های متبوع خود اقدام خواهند کرد.

وی هدف از این اقدام را تسریع در روند اجرایی سامانه شفافیت شهرداری تبریز برشمرد و گفت: ظرف یک هفته، کارشناسان سامانه شفافیت تعیین و دوره آموزشی ویژه توسط سازمان فناوری زیر نظر اداره‌کل نوسازی و تحول اداری معاونت برنامه‌ریزی آغاز خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز، تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه شفافیت مطالبه اصلی شهروندان است و شهرداری تبریز برای تحقق همه مطالبات جامعه اهتمام جدی دارد.