تجمع مردمی حمایت از غزه در تبریز
تجمع مردمی حمایت از غزه در تبریز

به گزارش قلم پرس از تبریز، مردم تبریز در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری‌های اخیر در نوار غزه، مقابل بیت امام جمعه تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تجمعی اعتراض‌آمیز برگزار کردند. تجمع‌کنندگان شعارهایی را در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و در محکومیت صهیونیست‌ها سر داده و پرچم […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، مردم تبریز در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری‌های اخیر در نوار غزه، مقابل بیت امام جمعه تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تجمعی اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

تجمع‌کنندگان شعارهایی را در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و در محکومیت صهیونیست‌ها سر داده و پرچم این رژیم غاصب را به آتش کشیدند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در این تجمع اظهار داشت: در ماه نوامبر دادگاهی در اسرائیل به نفع گروه شهرک‌نشین اسرائیلی رأی داد که منجر به حکم اخراج ۸۷ فلسطینی در جنوب مسجدالاقصی شد.

وی افزود: مدافعان آزادی در برابر موشک‌باران و تخریب دفاتر رسانه‌های بین‌المللی که جنایت‌های صهیونیست‌ها را به شبکه‌های تلویزیونی جهان مخابره می‌کردند، کجا هستند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد جنگ اخیر فراتر رفتن رویارویی با صهیونیست‌ها از غزه و درگیر شدن جوانان، مردان و زنان فلسطینی با شهرک‌نشینان غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به ورود موشک‌های مقاومت از غزه به شهرک‌های اشغالی همسایه آن گفت: گروه‌های مقاومت نشان دادند که ارزیابی اطلاعاتی و طرح‌های عملیاتی فوق‌العاده قوی در اختیار دارند و می‌توانند موشک باران سرزمین‌های صهیونیست‌نشین را تا ۶ ماه ادامه دهند.

آل‌هاشم اضافه کرد: باید دانست که این توان در یک شب به وجود نیامده، بلکه جبهه مقاومت با رویکرد حفاظتی، اطلاعاتی، کارخانه‌های موشک‌سازی را در تاریکی غزه احداث و خط انبوه تولید آن را راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س