تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی تبریز در حمایت از مقاومت فلسطین
تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی تبریز در حمایت از مقاومت فلسطین
جمعی از اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تبریز همزمان با عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین، ضمن تجمع حمایت خود را از جبهه مقاومت فلسطین اعلام کردند.

به گزارش قلم پرس، در این تجمع دانشگاهی  که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه، امروز سه شنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ مقابل دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد شرکت کنندگان حمایت قاطع خود را از عملیات رزمندگان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند.

 ما طرفدار حق هستیم و انزجار و نفرت خود را از باطل اعلام می داریم

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این تجمع با تاکید بر ضرورت طرفداری از حق گفت: امروز خانواده بزرگ دانشگاه جمع شده ایم تا اعلام کنیم که ما طرفدار حق هستیم و انزجار و نفرت خود را از باطل اعلام می داریم.

یوسف خیری، اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم فرمودند همانا باطل رفتنی است و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که ممکن است افرادی از فلسطین شهید شوند و افرادی از اسرائیلی‌ها کشته شوند فرق این دو در این است که فلسطینی ها در دفاع از خاک و وطن خود شهید می‌شوند.

وی، توجه به هدف مردم فلسطین را ضروری دانست و ادامه داد: تفاوت این دو در هدف و آرمانی است که تعریف شده است.

 فلسطین پیروز میدان است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با اشاره به غافلگیری صهیونیست‌ها در حمله رزمندگان مقاومت گفت: اسرائیل با ادعای اشرافیت اطلاعاتی در حمله رزمندگان مقاومت غافلگیر شد کسی که چنین ادعایی دارد چگونه غافلگیر می شود، اینها رکن الهی است و ما می دانیم که فلسطین پیروز میدان است.

رژیم صهیونیستی نفس های آخر را طی می کند

حجت‌الاسلام  خیری، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:  برخی ها بر روی اسب بازنده شرط می بندند نمی دانند که رژیم صهیونیستی نفس های آخر را طی می کند،  شاید امروز بزنند، بمباران کنند و چند صد نفر از فلسطینی‌ها را  به شهادت برسانند اما ما به اسرائیلی ها می‌گوییم که خودتان را به زحمت نیندازید.

خانواده دانشگاه علوم پزشکی تبریز با سردادن شعارها «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم«، «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است« و … به تجمع خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه دادند.

انتهای پیام/