تجلیل از راننده امانتدار تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر
تجلیل از راننده امانتدار تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر

[ad_1] محمد فرج‌زاده راننده امانتدار تبریز به جهت امدادرسانی به یک شهروند حادثه‌دیده و امانتداری از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در صحن علنی شورا تقدیر شد. به گزارش قلم پرس، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در جلسه علنی این شورا، از محمد فرج‌زاده راننده تاکسی تبریزی به عنوان فردی امین […]

[ad_1]

محمد فرج‌زاده راننده امانتدار تبریز به جهت امدادرسانی به یک شهروند حادثه‌دیده و امانتداری از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در صحن علنی شورا تقدیر شد.

به گزارش قلم پرس، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در جلسه علنی این شورا، از محمد فرج‌زاده راننده تاکسی تبریزی به عنوان فردی امین و شریف قدردانی کردند.

قاصدی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در این خصوص گفت: این راننده تنها نمونه‌ای از رانندگان امانتدار و فداکار ما است.

هفته گذشته خودروی یک شهروند در جاده تبریز – بستان آباد به دلیل سقوط به دره واژگون شده و یکی از رانندگان شریف تاکسی به نام محمد فرج زاده که شاهد این تصادف بود، سریعا” خود را به محل حادثه رسانده و با توجه به شرایط به وجود آمده و نشت بنزین و احتمال وقوع اتفاقات غیر قابل جبران، راننده محبوس در خودرو را نجات داده است.

این راننده تاکسی وظیفه‌شناس، ضمن انجام مقدمات انتقال مصدوم به بیمارستان، همه مدارک و اشیای ارزشمند اعم از دوربین عکاسی، لپ تاپ، طلا و جواهرات مصدوم را جمع‌آوری کرده و در تماس با خانواده وی، این اشیاء را تحویل داده است.

شهروند حادثه دیده نیز چند روز پس از این اتفاق، با ارائه کد راننده تاکسی و هماهنگی با سازمان تاکسیرانی، از اقدام شایسته این تاکسیران فداکار تجلیل کرد.

[ad_2]