تبریز کهن، حقش کهنه بودن نیست/ افزایش ۳۰۰ درصدی آمار گردشگری تبریز
تبریز کهن، حقش کهنه بودن نیست/ افزایش ۳۰۰ درصدی آمار گردشگری تبریز

[ad_1] استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز کهن، حقش کهنه بودن نیست. کهن بودن حاکی از جایگاه تمدنی و تاریخی این شهر است و این کهن بودن باید از لحاظ معنوی و فکری متعالی باشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم شامگاه امروز در آیین بهره برداری از پروژه‌های شهرداری تبریز که به مناسبت هفته دولت […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز کهن، حقش کهنه بودن نیست. کهن بودن حاکی از جایگاه تمدنی و تاریخی این شهر است و این کهن بودن باید از لحاظ معنوی و فکری متعالی باشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم شامگاه امروز در آیین بهره برداری از پروژه‌های شهرداری تبریز که به مناسبت هفته دولت با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیریان شهری انجام یافت، اظهار کرد: به نوبه خود از شهردار محترم، شهرداران مناطق و کارگران عزیز که در این مسیر تلاش کرده‌اند تا  شهر تاریخی و فرهنگی و کهن تبریز به جایگاه واقعی خود برسد، تشکر می‌کنم.

او با اشاره به بهره برداری از صفه شمالی مقبره الشعرا، ادامه داد: چند ماه پیش که به مقبره الشعرا آمدیم اینجا وصعیت خوبی نداشت ولی تمام دست‌اندرکاران تلاش شبانه‌روزی کردند تا بخشی از این مجموعه آماده شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مقبره الشعرا مهد تمدن، فرهنگ و تاریخ تبریز است، افزود: مقبره‌الشعرا با تاریخ تبریز و تاریخ کشور چنان عجین شده است که اگر بخواهیم این دو را از یکدیگر جدا کنیم،   تاریخ کشور ناقص می‌شود.

عابدین خرم تصریح کرد: تبریز کهن، حقش کهنه بودن نیست. کهن بودن حاکی از جایگاه تمدنی و تاریخی این شهر است و این کهن بودن باید از لحاظ معنوی و فکری متعالی باشد.

او با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی آمار گردشگری تبریز نسبت به دوران پاندمی کرونا، گفت: یکی از شهرهایی که گردشگران خارجی حتما از آن بازدید می کنند  تبریز است و باید اقداماتی انجام دهیم که این جایگاه ملی و تاریخی مخدوش نشود.

عابدین خرم تاکید کرد: امیدواریم با وحدت و برادری و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز قدم‌های بزرگی برداشته شود. در حال حاضر این مجموعه آماده شده و امروز قول می‌دهیم از محل منابع مصوب سفر ریاست جمهوری، این مجموعه تا پایان سال تکمیل شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امیدوارم تمام پروژه‌های شهر تبریز و مسائلی که سخن از فرهنگ تاریخ و ارزش تبریز دارد، تکمیل شوند.

انتهای پیام/


[ad_2]