تبریز مستعد تولید و پویایی در عرصه‌های مختلف است/ باید به سمت راهکارها و فناوری‌های نوین حرکت کرد
تبریز مستعد تولید و پویایی در عرصه‌های مختلف است/ باید به سمت راهکارها و فناوری‌های نوین حرکت کرد
شهردار تبریز گفت: ساختارهای سنتی، دیگر پاسخگوی مطلوب مطالبات نخواهد بود و باید به سمت راهکارها و فناوری‌های نوین و هوشمندسازی خدمات حرکت کرد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار پس از معارفه به عنوان شهردار تبریز در ابتدای سخنان خود با اشاره به فرازی از بیانات امیرالمومنین در منشور نهج‌البلاغه، اظهار کرد: حضرت علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند زمامدار اسلامی در عمل به عهدی که خدا از او گرفته موفق نمی‌شود مگر با اهتمام و یاری خواستن از خدا و آماده کردن نفس برای احترام به حق. بنده نیز امیدوارم که با استعانت از حضرت حق، شهدای عظیم‌الشان و ائمه معصومین (ع) در این راه سخت با عزمی راسخ قدم برداریم.
وی ادامه داد: باید بدانیم وضعیت فعلی تبریز حاصل انقطاع از گذشته تاریخی این دیار است. اینجانب ضمن قدردانی از مدیران قبلی شهرداری تبریز ایمان راسخ دارم که منابع انسانی و مدیریتی موجود در شهر تبریز ظرفیت های بی نظیری دارد که لایق و دلسوز شهر و شهروندان هستند. من کارمندان و کارگران بخش های مختلف شهرداری تبریز را به خوبی می‌شناسم و یقین دارم که جلوه های تلاش و خدمت در این مجموعه ریشه در غیرت آذربایجانی و تبریزی این دیار دارند.