تبریز صاحب کفپوش مخصوص بسکتبال
تبریز صاحب کفپوش مخصوص بسکتبال

به گزارش قلم پرس از تبریز، کفپوش مخصوص بسکتبال ٣ در ٣ توسط هیات بسکتبال استان آذربایجان‌شرقی خریداری شد . گهرخانی رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت: از اولین برنامه‌ها و اهدافم گسترش و تعمیم بسکتبال ۳*۳ در استان بود که خوشبختانه با حمایت و مساعدت دکتر بهتاج مدیر کل محترم ورزش […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، کفپوش مخصوص بسکتبال ٣ در ٣ توسط هیات بسکتبال استان آذربایجان‌شرقی خریداری شد .

گهرخانی رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت:

از اولین برنامه‌ها و اهدافم گسترش و تعمیم بسکتبال ۳*۳ در استان بود که خوشبختانه با حمایت و مساعدت دکتر بهتاج مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کورت مخصوص با اعتبار ٨٠٠ میلیون ریال خریداری گردید .

سیامک گهرخانی افزود: با خرید این کورت که یکی از موارد مهم در امتیاز گذاری تورنمنت‌ها می‌باشد در آینده شاهد برگزاری مسابقات متعدد کشوری و بین‌المللی به میزبانی استان خواهیم بود .

وی بیان داشت‌: در پی بازدیدی که به همراه جناب آقای مقصودی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز از مجموعه ورزشی میرداماد داشتیم با موافقت ایشان مقرر شد زمینی جهت احداث اولین مجموعه بسکتبال ٣ به ٣ در اختیار هیات بسکتبال استان قرار داده شود .

گهرخانی تاکید کرد : با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان و نیز بازیکن ملی‌پوش استان خانم اسدی که عضو تیم ملی سه به سه میباشند امیدواریم شاهد پرورش و  رشد بازیکنان در این رشته و کسب مقام‌های کشوری توسط تیم‌های استان باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷