تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب است/ مراغه ظرفیت سرمایه‌گذاری‌‍‌های کلان را دارد
تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب است/ مراغه ظرفیت سرمایه‌گذاری‌‍‌های کلان را دارد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است، افزود: گفتمان انقلاب در مردم‌داری، مدیریت جهادی، فسادستیزی و کارآمدی تعریف می‌شود و امروز باید بر این گفتمان اصیل پافشاری کنیم. عابدین خرّم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مراغه، با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی با دیگر […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است، افزود: گفتمان انقلاب در مردم‌داری، مدیریت جهادی، فسادستیزی و کارآمدی تعریف می‌شود و امروز باید بر این گفتمان اصیل پافشاری کنیم.

عابدین خرّم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مراغه، با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظامات تفاوت ماهوی دارد، گفت: وجه تمایز جمهوری اسلامی با نظام‌های سیاسی دیگر، معنویت و اخلاق اسلامی است که عامل بقا و تداوم انقلاب محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمت‌گزاری در نظام اسلامی باید به‌عنوان عبادت تلقی شود، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود که مسئولیت گرفتن در نظام اسلامی، امانت‌داری در برابر تمام علما و شهدا و بزرگان دین است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز در دولت مردمی سیزدهم، شاید اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما در مبانی و اصول که همان گفتمان اصیل انقلاب مبتنی بر مردم‌داری، مدیریت جهادی، فسادستیزی و کارآمدی است مشترکیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که از انقلاب اسلامی قرائت دیگری داشتند، در دامن استکبار نشستند و بعضاً از دشمنان سرسخت دین هم سبقت می‌گیرند؛ بنابراین امروز باید بر قرائت صحیح از انقلاب پافشاری کرد.

خرّم با بیان اینکه ولایت فقیه، منشأ و قطب‌نمای انقلاب اسلامی است، گفت: این مردم لایق خدمت‌گزاری هستند، چرا که حضور همیشگی آنها در صحنه انقلاب را مداومت بخشیده و این مداومت و استمرار عامل پیش‌برنده و پیش‌رونده انقلاب بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه مراغه را شهری علمی، تاریخی و شهیدپرور توصیف کرد و گفت: این شهرستان و شخصیت‌های برجسته آن، نقش بزرگی در اعتلای ارزش‌های انقلاب و دین داشته‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف، گفت: مجمع پیشرفت شهرستان با سه ضلع مسئولان، نخبگان و سرمایه‌گذاران شکل بگیرد و این مجمع، نقشه راه توسعه شهرستان را تدوین کند.

خرّم خاطرنشان کرد: امکان سرمایه‌گذاری‌های کلان در مراغه وجود دارد و باید این ظرفیت بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی تأکید کرد: شعار ما، رفع موانع بخش خصوصی و ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری است و دولت در این زمینه هر چه در چنته دارد پای کار خواهد آورد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندار منتخب مراغه باید بر توانمندی‌های این شهرستان احاطه داشته و موجبات پیشرفت آن را فراهم می‌کرد، گفت: خوشبختانه آقای اسدیان چنین ظرفیتی را دارد و امیدوارم با همراهی نخبگان در مسیر تحقق اهداف توسعه شهرستان موفق باشد.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های سیدعلی موسوی حسینی، فرماندار پیشین مراغه، داود اسدیان به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه مراغه معرفی شد.