بهره برداری از ۸۲ طرح راهداری آذربایجان‌شرقی با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار
بهره برداری از ۸۲ طرح راهداری آذربایجان‌شرقی با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار

[ad_1] مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از بهره برداری از ۸۲ طرح راهداری استان با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت خبر داد. اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی  امروز در گفتگو با خبرنگاراندر تبریز با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت […]

[ad_1]


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از بهره برداری از ۸۲ طرح راهداری استان با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت خبر داد.

اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی  امروز در گفتگو با خبرنگاراندر تبریز با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت از ۸۲ طرح در بخش راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان بهره برداری شد، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از این تعداد طرح را ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

وی اصلاح ۹ نقطه حادثه خیز در سطح جاده های استان از جمله این طرح‌ها شمرد و افزود: همچنین ۴۲ دستگاه ثبت تخلفات نیز همزمان با این ایام در معابر بین شهری نصب و راه اندازی  شد.

علیزاده اضافه کرد: راه اندازی دو مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و بهسازی ۵۸ دستگاه مربوط به ناوگان حمل و نقل جاده ای از دو طرح در بخش حمل و نقل جاده ای می باشد که باید بهره برداری از ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی را نیز که برای سهولت تردد بین شهری انجام می شود به این طرح‌ها افزود.

این مقام ارشد استانی در حوزه حمل و نقل جاده ای نویدهایی هم در بخش آسفالت جاده های آذربایجان شرقی داد و اظهار داشت: ۲۶ پروژه روکش آسفالت در محورهای مختلف به طول ۲۰۰ کیلومتر، ۳۵ پروزه بهسازی، آسفالت و احداث راه روستایی که بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر است نیز به بهره برداری رسید.

آذربایجان شرقی با ۱۴ هزار کیلومتر راه مواصلاتی یکی از پر راه‌ترین استانهای کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/۶۰۰۱۴


[ad_2]