بهره‌وری تولید  با بهره‌وری نیروی کار فراهم می‌شود
بهره‌وری تولید  با بهره‌وری نیروی کار فراهم می‌شود

[ad_1] مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، گفت: بهره‌وری تولید با بهره‌وری نیروی کار فراهم می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسین فتحی امروز در نشست تخصصی با اعضای شورای شهر تبریز در جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز، تشکیل این کمیسیون  را گامی مهم در ایجاد شادابی جامعه، نشاط اجتماعی، احیاء ورزش […]

[ad_1]


مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، گفت: بهره‌وری تولید با بهره‌وری نیروی کار فراهم می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسین فتحی امروز در نشست تخصصی با اعضای شورای شهر تبریز در جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز، تشکیل این کمیسیون  را گامی مهم در ایجاد شادابی جامعه، نشاط اجتماعی، احیاء ورزش و توسعه سرانه ورزشی که برای اولین بار در تبریز تشکیل گردیده عنوان کرد. 

وی، ورزش را عامل توسعه و امری ضروری برای جامعه کار و تلاش توصیف نموده و از آمادگی این اداره‌کل برای تحقق اهداف و بر‌نامه‌های راهبردی در راستای توسعه ورزش کارگری خواند و تصریح کرد: امیدواریم برای نهادینه شدن ورزش همگانی با همراهی هم گام‌های موثری را در استان برداریم تا به نتایج ارزشمند آن بر اساس تحقیقات علمی، ثابت شده در جامعه برسیم. 

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، افزود: ایجاد رونق اقتصادی و ارتقاء نشاط در نیروی کار از وظایف متولیان جامعه کار و تولید است و در این راستا فدراسیون ورزش کارگری در استان‌ها که یکی از ارکان‌های مربوط به ارتقاء مؤلفه سلامت و نشاط و شادابی نیروی کار و تولید است نقش مهمی در این راستا دارد. 

در ادامه این نشست که با حضور اعضای  شورای شهر تبریز بر گزار شد، ابوالفضل امیدی نیز گزارشی از عملکرد هیات ورزش کارگری استان در سال ۱۴۰۰ که سال بسیار موفقی نیز برای هیات ورزش کارگری بود، ارائه داد و از کمیسیون ورزش و جوانان شورا شهر تبریز از بابت تشکیل این کمیسیون به ریاست پهلوان هادی اسطوره ورزش استان و قهرمان سال‌های سال کشور و جهان در بازی‌های آسیایی و المپیک جهان به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ورزش استان تقدیر و تشکر کرد.

ابوالفضل امیدی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ هیات ورزش کارگری استان آذربایجان‌شرقی نیز سهم بسیار بیشتر در ورزش استان داشت به‌طوریکه در ورزش همگانی و قهرمانی افتخارات بسیاری دست یافت از جمله میزبان ۸ رشته ورزشی قهرمانی کارگران کشور، اعزام ۲۹ تیم به مسابقات قهرمانی کارگران کشور، ۳۸ رشته مسابقات کارگران استان را برگزار کرد، ۲۸ پویش دوشنبه های ورزش و کار در واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار کرد، ۲ کلاس مربیگری برای آقایان و بانوان، سه دوره دانش افزایی، دو دوره توجیهی و دو دوره کارگاه آموزشی برگزار کرد.

وی گفت: در سال گذشته هیات ورزش کارگری در عرصه کشوری صاحب عناوین مختلفی شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کسب عنوان نایب قهرمانی تیم والیبال ساحلی در بندر انزلی، کسب عنوان قهرمانی پنجمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگران کشور در تبریز، کسب عنوان قهرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کارگران کشور به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی و کسب عنوان قهرمانی تیم دو صحرانوردی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در استان یزد اشاره کرد.

در این جلسه مقرر شد، کارگروهی تشکیل شود و در نقاط مختلف شهر نسبت به ورزش همگانی و توسعه ورزش استان افراد مستعد شناسایی و در عرصه‌های مختلف به‌کار گرفته شوند.

همچنین تفاهم‌نامه مشترک فی مابین کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز و هیات ورزش کارگری استان  در خصوص جشنواره ورزشی کارگران استان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارگران در عرصه ورزش و میزبانی مسابقات قهرمانی کارگران کشور در تبریز منعقد شود.

انتهای پیام/س


[ad_2]