برنامه های سازمان مبتنی بر نیاز فرهنگی شهروندان خواهد بود
برنامه های سازمان مبتنی بر نیاز فرهنگی شهروندان خواهد بود

به گزارش قلم پرس، بابک دانش پناه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اشاره به رویکرد جدید سازمان متبوع خود برای تولید محتوای مورد نیاز شهروندان گفت: در تلاشیم با ایجاد بستری اثربخش برای هنرمندان و صاحبان فکر و ایده، زمینه ساز انتقال آموزه های فرهنگی برای عموم شهروندان باشیم. وی […]

به گزارش قلم پرس، بابک دانش پناه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اشاره به رویکرد جدید سازمان متبوع خود برای تولید محتوای مورد نیاز شهروندان گفت: در تلاشیم با ایجاد بستری اثربخش برای هنرمندان و صاحبان فکر و ایده، زمینه ساز انتقال آموزه های فرهنگی برای عموم شهروندان باشیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی صدا و سیمای مرکز استان در پوشش هر چه بهتر اقداماتی که برای تعالی شهر و شهروندان اجرایی می شوند، افزود: توجه به برنامه محوری یکی از رویکردهای جدید در سازمان است که این مهم با تمرکز بر برنامه ریزی مبتنی بر پژوهش همراه خواهد بود و از رهگذر این ایده ها، شهر را از دیدگاه‌های فرهنگی همسو با نیازهای شهروندان سیراب خواهیم کرد.

دانش پناه حمایت از دیدگاه‌های فرهنگی همسو با نیازهای شهر را یکی از رویکردهای جدید سازمان عنوان کرد و افزود: هر ایده ای می تواند بسترساز رویدادهای مهم و ارزنده در سطح شهر تبریز باشد و دامنه اثر آن به همه شهروندان برسد.