بررسی چالش‌های خدمات شهری در شهرداری منطقه ۸
بررسی چالش‌های خدمات شهری در شهرداری منطقه ۸

چالش‌های خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۸ تبریز در جلسه‌ای با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، شهردار منطقه، معاون و مدیران ستادی خدمات شهری منطقه بررسی شد. به گزارش قلم پرس، در این جلسه جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز با تشریح وضعیت خاص شهرداری منطقه ۸ و انتظارات از […]



چالش‌های خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۸ تبریز در جلسه‌ای با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، شهردار منطقه، معاون و مدیران ستادی خدمات شهری منطقه بررسی شد.

به گزارش قلم پرس، در این جلسه جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز با تشریح وضعیت خاص شهرداری منطقه ۸ و انتظارات از این منطقه گفت: شهرداری منطقه ۸ تبریز، پرترددترین منطقه شهرداری تبریز بوده و به این لحاظ محوریت خدمات شهری در این منطقه ضرورت دارد.
بررسی الزامات و ضروریات برای ایجاد زمینه‌ها و زیرساخت‌های اجرای طرح ناحیه محوری در شهرداری منطقه ۸ تبریز مهم‌ترین موضوع جلسه قرار خدمت در این منطقه بود که در این خصوص فهرستی از چالش‌های منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
رضا جانفشان شهردار منطقه ۸ نیز در این جلسه بیان کرد: شهرداری منطقه ۸ با وجود نیروهای خدماتی و امکانات ماشین‌آلات محدود، جزو فعال‌ترین شهرداری‌های مناطق از بعد خدماتی است که این در سایه تلاش شبانه روزی عوامل خدمات شهری منطقه است.
وی افزود: شهرداری منطقه ۸ اقدامات خدماتی مستمر و شبانه روزی در معابر مرکزی شهر که به نوعی اتاق مهمان شهر قلمداد می‌شود، داشته و با فعالیت‌های ماه‌های اخیر خدمات شهری، اکنون شاهد کمترین میزان نارضایتی بین شهروندان و بازاریان در محدوده مرکزی شهر هستیم.
در این جلسه مدیران ستادی خدمات شهری مسائل و مشکلات موجود خدمات شهری منطقه ۸ را مطرح کرده و در خصوص حل آنها تبادل نظر کردند.
تنظیف مستمر معابر مرکزی شهر، رفع مشکل سد معبر، نوسازی مبلمان فرسوده در پارک‌های منطقه، نوسازی و افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات منطقه، توسعه فضای سبز، حل مشکل سدمعبر و ضرورت بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در ماموریت‌های خدمات شهری از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در جلسه قرار خدمت مورد بررسی قرار گرفت.