بردیف: از تساوی راضی نیستم /متوجه هستم هواداران تراکتور ناراحت هستند
بردیف: از تساوی راضی نیستم /متوجه هستم هواداران تراکتور ناراحت هستند

[ad_1] قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: ما متوجه هستیم که طرفدارهای ما ناراحت هستند و امیدوارم که بتوانیم بازی های بعدی بهتر بازی کنیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم هواداران تهران بود و این […]

[ad_1]


قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: ما متوجه هستیم که طرفدارهای ما ناراحت هستند و امیدوارم که بتوانیم بازی های بعدی بهتر بازی کنیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم هواداران تهران بود و این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان این دیدار، اظهار داشت: همان طور که گفته بودم بازی سختی خواهد بود همان طور هم شد. فرصت های که داشتیم کم بود و از همان فرصت ها نتوانستیم استفاده کنیم و از نتیجه راضی نیستیم. ما متوجه هستیم که طرفدارهای ما ناراحت هستند و امیدوارم که بتوانیم بازی های بعدی بهتر بازی کنیم.

وی در ادامه افزود: بله من با شما موافق هستم، بازی تاکتیکی می خواستیم انجام بدهیم اما نشد.شاید دلیلش این باشد که بچه ها یک مقدار نگران هستند که ننوانستند نتیجه بگیرند. بله ما مهاجم نداریم. ما یک مهاجم خریده ایم و در بازی بعدی در حمله فکر می کنم راحت تر باشیم. بحث روانشناسی نیست و فکر می کنم ما مشکل را حل خواهیم کرد.

ادامه دارد..


[ad_2]