برخورد مقتدرانه پلیس تبریز با دستگیری یکی از اراذل و اوباش قمه کش در تبریز
برخورد مقتدرانه پلیس تبریز با دستگیری یکی از اراذل و اوباش قمه کش در تبریز
معاون اجتماعی استان از دستگیری فرد شروری که عصر روز جمعه در یکی از محلات تبریز اقدام به قمه کشی و سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بود خبر داد.

به گزارش قلم پرس سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: عصر روز جمعه پلیس استان از یک مورد عربده کشی و مزاحمت به شهروندان در یکی از محلات تبریز توسط یکی اوباش سایقه دار مطلع، که بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی تبریز جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند .
این مقام انتظامی افزود: ماموران در صحنه با قمه کشی فرد شروری که اقدام به راهبندان و سلب آسایش شهروندان شده بود مواجه که با حضورپلیس نامبرده نیز اقدام به مقاومت در مقابل پلیس را داشت که ماموران با اقتدار تمام و با رعایت قانون بکارگیری سلاح در صحنه درگیری با وی برخورد وهیبت پوشالی وی را در صحنه شکسته و وی را به دست قانون سپردند.
وی افزود: فرد دستگیر شده که یکی از افراد سابقه دار در امر شرارت بوده پس از دستگیری از اقدامات خود اظهار ندامت و پشیمانی نموده و در مقابل قانون اظهار عجز و ناتوانی کرد.
معاون اجتماعی استان گفت:این چندمین اقدام شجاعانه و مقتدرانه پلیس استان در مقابله با اراذل و اوباش طی چند هفته گذشته بوده و پیش از نیز ثابت شده که پلیس مقابل هرگونه شرارت و قدرت نمایی ایستاده و در تامین امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد و خط قرمز پلیس امنیت و آسایش مردم می باشد.