برخورد قانونی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح منطقه۷
برخورد قانونی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح منطقه۷

برخورد قانونی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح منطقه۷ شهردار منطقه ۷ از افزایش برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح این منطقه خبر داد و تأکید کرد: افرادی که بدون دریافت مجوز قانونی اقدام به ساخت‌وساز کنند، با برخورد قانونی شهرداری مواجه خواهند شد. به گزارش قلم پرس، اصغر ادی‌بیگ، با اشاره به این موضوع گفت: متأسفانه […]




برخورد قانونی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح منطقه۷

شهردار منطقه ۷ از افزایش برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح این منطقه خبر داد و تأکید کرد: افرادی که بدون دریافت مجوز قانونی اقدام به ساخت‌وساز کنند، با برخورد قانونی شهرداری مواجه خواهند شد.

به گزارش قلم پرس، اصغر ادی‌بیگ، با اشاره به این موضوع گفت: متأسفانه برخی افراد با سوءاستفاده از شرایط «جنگ رمضان»  در برخی ساعات، اقدام به ساخت‌وسازهای غیرمجاز کرده و حتی در مواردی از ناآگاهی یا اعتماد برخی شهروندان نیز سوءاستفاده می‌کنند.

وی تأکید کرد: هرگونه ساخت‌وساز در سطح منطقه باید با دریافت مجوزهای قانونی از شهرداری انجام شود و با افرادی که بدون مجوز اقدام به ساخت‌وساز کنند، طبق قانون برخورد خواهد شد.
شهردار منطقه ۷ همچنین از شهروندان خواست پیش از هرگونه اقدام عمرانی، حتماً نسبت به دریافت مجوزهای لازم از مراجع مربوطه اقدام کنند و در صورت مشاهده ساخت‌وسازهای مشکوک یا غیرمجاز، موضوع را به شهرداری اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در این زمینه انجام شود.