برای موفقیت تراکتورسازی باید همدل شویم/ در فوتبال منیت وجود ندارد
برای موفقیت تراکتورسازی باید همدل شویم/ در فوتبال منیت وجود ندارد

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی گفت: برای موفقیت تراکتورسازی باید همدل شویم. در فوتبال منیت وجود ندارد و من در هر باشگاهی که حضور داشتم پشت میز مدیریت ننشستم چون خودم را جزو اعضای باشگاه دانستم و معتقد بودم که نباید فاصله‌ای بین من و اعضای باشگاه باشد. به گزارش قلم پرس، محمدصادق درودگر مدیرعامل جدید باشگاه […]

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی گفت: برای موفقیت تراکتورسازی باید همدل شویم. در فوتبال منیت وجود ندارد و من در هر باشگاهی که حضور داشتم پشت میز مدیریت ننشستم چون خودم را جزو اعضای باشگاه دانستم و معتقد بودم که نباید فاصله‌ای بین من و اعضای باشگاه باشد.

به گزارش قلم پرس، محمدصادق درودگر مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی در جمع مدیران باشگاه اظهار داشت: زمانی که در کمیته فوتسال حضور داشتم همیشه سالن‌ها در دیدارهای تیم ملی پر بود و پس‌ازآن در تیم‌های پرهوادار ملوان و نساجی مازندران حضور پیدا کردم و حال حضور در تراکتورسازی به‌عنوان شاگرد اول تیم‌های پرطرفدار برایم بسیار خوشایند است.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از حضور در تبریز بسیار خوشحالم و به‌عنوان فردی از خطه آذربایجان این آمادگی را دارم که برای موفقیت تراکتورسازی همه تلاشم را به‌کارگیرم.

وی درباره طرح‌های اقتصادی خود برای باشگاه تصریح کرد: دیروز که با مهندس زنوزی درباره طرح‌های اقتصادی صحبت می‌کردم مالک باشگاه گفت که نباید از هواداران در طرح‌های اقتصادی هزینه شود. پیش از آن من با چند اسپانسر میلیاردی صحبت کرده بودم که این صحبت‌ها باعث دلگرمی من بود که مهندس زنوزی با دلی پاک در این عرصه قدم نهاده است و خوشحالم که کلیه مسائل اقتصادی در نگاه ایشان کارشناسی شده است.

درودگر خطاب به مدیران باشگاه تأکید کرد: برای موفقیت تراکتورسازی باید همدل شویم. در فوتبال منیت وجود ندارد و من در هر باشگاهی که حضور داشتم پشت میز مدیریت ننشستم چون خودم را جزو اعضای باشگاه دانستم و معتقد بودم که نباید فاصله‌ای بین من و اعضای باشگاه باشد.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی با اشاره به اهمیت کانون هواداران گفت: در کانون هواداران باید از افراد فرهیخته و همه هواداران علاقه‌مند استفاده کنیم تا همه را به هم نزدیک کنند و باعث ایجاد همدلی و وحدت شوند و تیم هواداران ما باید از تیم فوتبال ما قوی‌تر باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تیم‌های پایه اظهار داشت: من برای تیم‌های پایه اهمیت خاصی قائلم چون اگر توجه خاصی روی این تیم‌ها باشد می‌تواند موجب تقویت تیم بزرگسالان شود. ما در ملوان توجه خاصی به تیم‌های پایه داشتیم و یک مدرس هم برای مربیان تیم‌های پایه آوردیم که درنهایت تیم‌های مختلف ما در رتبه‌های اول تا چهارم لیگ قرار گرفتند و بازیکنانی نظیر عزت‌اللهی، ثاقبی، محرمی و… به تیم بزرگسالان راه یافتند.

وی با تمجید از استعدادهای فوتبال آذربایجان خاطرنشان کرد: به نظر من آذربایجان مهد استعدادهای فوتبالی است و همه جای دیار آذربایجان منبع استعداد است. تبریز نسبت به انزلی جمعیت بیشتری هم دارد و من معتقدم با سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه می‌توانیم استعدادهای خوبی کشف کنیم.