بانک اطلاعات ورزش‌های هوایی آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود
بانک اطلاعات ورزش‌های هوایی آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود

[ad_1] رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان آذربایجان‌شرقی از ایجاد بانک اطلاعات ورزش‌های هوایی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، فرهنگ رحیم‌پور اظهار داشت: برای برنامه‌ریزی و موفقیت  در ورزش های هوایی استان به بانک اطلاعاتی جامع و هدفمند نیاز است که در این راستا این کمیته در نظر دارد بانک اطلاعات ورزش‌های هوایی استان […]

[ad_1]


رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان آذربایجان‌شرقی از ایجاد بانک اطلاعات ورزش‌های هوایی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، فرهنگ رحیم‌پور اظهار داشت: برای برنامه‌ریزی و موفقیت  در ورزش های هوایی استان به بانک اطلاعاتی جامع و هدفمند نیاز است که در این راستا این کمیته در نظر دارد بانک اطلاعات ورزش‌های هوایی استان را ایجاد کند.

 وی افزود: برای ایجاد این بانک، نیازمند همکاری تمامی خانواده ورزش های هوایی استان هستیم و در بانک یادشده به صورت دقیق تمام مشخصات جامعه هدف در ورزش‌های هوایی به آسانی فراهم می‌شود.

 رئیس کمیته ورزش های هوایی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: سامانه جامع بانک اطلاعات ورزش های هوایی استان با هدف جمع آوری کلیه اطلاعات فردی، سوابق کاری، حرفه‌ای و تحصیلی، مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه‌ها، کمیته‌های شهرستانی  راه اندازی می‌شود تا براساس آن بتوانیم زمینه رشد و توسعه این ورزش را فراهم کنیم.

 وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جدید در بخش‌های مختلف کمیته ورزش‌های هوایی استان‌، پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم با برنامه ریزی هایی که انجام داده‌ایم امیدواریم بتوانیم منشأ تحول در ابعاد مختلف  کمیته استان باشیم.

 رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان آذربایجان‌شرقی در پایان به هدفگذاری این کمیته برای استعدادیابی و امر آموزش نیز اشاره کرد و گفت: در استان آذربایجان‌شرقی مربیان خوبی نیز وجود دارد و در این راستا برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی از برنامه‌های این کمیته برای سالجاری است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]