بانک‌ها کمک حال مدیریت شهری در جذب سرمایه‌گذاران باشند
بانک‌ها کمک حال مدیریت شهری در جذب سرمایه‌گذاران باشند
رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز از تلاش دولت و مجلس برای اصلاح قوانین جهت تسریع سرمایه گذاری داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در حاشیه رونمایی از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اظهار کرد: رشد اقتصادی و توسعه کشور منوط به حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

وی افزود: موانع بر سر راه سرمایه گذاران شامل موارد قانونی، بخشنامه‌ای و مدیریتی که باعث فرار سرمایه گذاران می شود باید اصلاح شود که در این راستا دولت و مجلس اقدامات خوبی را آغاز کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم کوتاه شدن زمان عقد قرارداد با سرمایه گذاران تاکید کرد: مدیریت استان از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در آذربایجان‌شرقی حمایت می‌کند و بانک‌ها نیز لازم است در این زمینه کمک کنند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در پایان اقدام شهرداری تبریز در خرید ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرداری تبریز در چند سال گذشته کمترین میزان اتوبوس را خریداری کرده بود و اقدامات مدیریت شهری در ماههای اخیر که منجر به خرید اتوبوس و مینی بوس‌های جدید شده نقش مهمی در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد داشت.

انتهای پیام/